Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Global Gathering
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002
Jester Global Gathering

Tjena, jag funderar på att boka biljetter till global gathering och tänkte höra lite om någon här har varit där innan och kan ge mig lite tips om boende o hur man tar sig dit etc etc.

Reaching out for a helping hand

Tips åsikter kommentarer mottages gärna.

Old Post Jan-04-2007 19:16  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Har också många gånger funderat på GCGG men har alltid blivit att vi åkt till Dance Valley istället...vad jag förstått är det ganska bökigt att ta sig dit om man inte bilar. Först måste man ta flyg, sen tåg och sist buss för att hamna mitt i ingemansland...men det är det väl värt antar jag

man blir ju inte mindre sugen av att glo på filmen på hemsidan heller

http://www.globalgathering.co.uk/

www.laszlo.se

Old Post Jan-05-2007 12:15 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

Jättekrångligt är det väl inte att åka tåg och buss egentligen, klart det inte är centralt läge men det var ju bara boka tåg till Stratford (upon avon) och betala två pund eller vad det nu var för bussen när man kom av tåget.

Nu traskade jag visserligen rakt förbi bussarna och gick dit för jag trodde inte det skulle vara så långt och jag var lagom trött på att bara sitta vid det laget men bussen är att rekommendera för ÄR långt

Var där förrförra året, flög med ryan air kvällen innan och sov sen på ett halvbilligt vandrarhem i London, sen efter GG var det raka spåret hem för min del.

Hur kul som helst var det iaf trots att jag aldrig fick tag på kompisen jag skulle dit med på grund av plötslig telefondöd. Det finns gott om tält att välja på beroende på musiksmak och det är inte speciellt långt att springa emellan heller, svindyr mat och dryck fanns på området och även bankomat med inbyggd tvåtimmarskö för att komma fram till

Jag åker absolut dit igen, vet inte om det blir i år dock.
Minus för att jag missade nästan en timme på grund av långsam genomsökning av väskor och jackor trots att jag var där 1½ timme innan det började, sen var det ändå väldigt gott om knark därinne...

Old Post Jan-06-2007 13:56  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002

Eftersom jag är en sådan där som har börjat bli lite bekväm av mig så finns det en sak jag funderar på mest... hur funkar det att sova där?

Är det tält utanför området som gäller, eller?

Old Post Jan-14-2007 00:23  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Global Gathering
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID @ The Pool - London 2005 [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBacon Popper - Free (Smoked Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:23.

Forum Rules: