|
| quote: | Originally posted by M5
Amd Thunderdbird .......DIE MOET JE HEBBEN !!
schijnt dat de 1.2 Ghz versie sneller is dan de Pentium 4 1.5 Ghz .......wou dat ik zo'n dingetje erin had zitten ....... |
Geil ding WOW.... ken iemand die hem heeft, is heel tering snel. Dat maakt mijn eigen pc (en iedereen die niet zo'n ding heeft) een traag beestje.
Ik zou hem best wel willen hebben. Maar ja, student (dat zegt al genoeg, die net genoeg geld heeft om zijn systeem een beetje te upgraden).
Maar ik zit te denken om een andere studie ernaast te doen, in ieder geval waar meer vrouwen zijn. (just kiddin)
Hbo verpleegkunde is >/ 90 % vrouw RRRR
Maar over die cyrix... ik kan beter bij de celeron blijven, of ik moet overstappen naar een P3.
Damn, als ik dus ga overstappen, kost me dat veel geld. 
___________________
If it ain't Dutch, it ain't much
As a final touch, God created the Dutch
Last edited by Sandman on Mar-28-2001 at 17:08
|