Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Exclamation Toutes les prochaines soirées en France et en Europe

Dernier thread "Next Parties" de l'année 2006 !!!
Ca fait donc bientôt un an que je tiens à jour cet agenda de certaines soirées répertoriées en France et en Europe... et je compte pas m'arrêter là !!!

France

Décembre
30.12.06 Ministry of Sound w./ Âme, Paul Woolford & Didier Sinclair @ Mix Club - Paris infos
31.12.06 Ministry of Sound w./ Paulette... @ Inox Electronic Club - Toulouse infos
31.12.06 Réveillon 2007: Midnight in the Sky with alls Toulouse's residents DJ's @ Les Salons de la Médiathèque - Toulouse infos

Janvier 2007...
01.12.07 Mix Tea Dance XXL w./ Mario Moll, Tommy Marcus, Michael Marx Ben Manson @ Mix Club - Paris infos
12.12.07 BPM Anniversary Party w./ Shred'r & more... @ El Palacio - Pau/Savagnon infos
26.01.07 One Night With DJ Paulette feat. Nic Fanciulli @ Mix Club - Paris infos

Février 2007...
03.02.07 Petter @ Le Cabaret Sauvage - Paris infos & infos
03.02.07 Clôture du Festival Tilt w./ Laurent Garnier (Live), Tarwater (Live), Da Fresh, Jack de Marseille... @ El Mediator - Perpignan
09.02.07 Earth Quake @ Dock Eiffel - Paris/Aubervilliers more infos soon...

Avril 2007...
14.04.07 Emotion 3 @ Palais Beau Bourg - Blotzheim one day?

Mai 2007...
10-12.05.07 Festival INOX 5e edition: Jeff Mills, John Digweed, Dave Seaman, Nick Warren, David Guetta, Martin Solveig...... @ La Dune - Toulouse TBC...

Europe

Décembre
26.12.06 Armada w./ Armin Van Buuren @ Panama - Amsterdam (NL) infos
27.12.06 Trance Mission 2 w./ Alex M.O.R.P.H. @ A65 - Kandel (DE) infos
29.12-01.01.2007 Existence Festival @ Olèrdola Natural Park (ES) infos
31.12.06 Renaissance NYE w./ Dave Seaman, James Zabiela & Groove Armada @ Canvas - London (UK) infos
31.12.06 Big Bang Party: Switzerland's Biggest Sylversterparty @ St. Jakobshalle - Basel/Bâle (CH) infos

Janvier 2007
13.01.07 Klangfarben w./ André Visior, Ferry Tayle, TimeOk, Diggermann @ Club in the City - Offenbürg (DE) infos

Février 2007
03.02.07 Winter World w./ Chris Liebing, Monika Kruse, Felix Kröcher, Tomcraft, Karotte... @ Sporthalle Oberwerth - Koblenz (DE) TBC...
17.02.07 Intuition Winter Event 2007 w./ Menno de Jong, Jonas Steur, Nic Chagall, Perry O'Neil & Miika Kuisma (Live) @ Club Poema - Utrecht (NL) infos
24.02.07 Qlimax Belgium @ Ethias Arena - Hasselt (BE) TBC...

Mars 2007
03.03.07 Trance Energy @ Jaarbeurs - Utrecht (NL) infos
30.03.07 Sensation Black @ Sportpaleis - Antwerpen (BE) TBC...
31.03.07 Sensation White @ Sportpaleis - Antwerpen (BE) TBC...
31.03.07 TDK Time Warp @ Maimarkthalle - Mannheim (DE) TBC...

Avril 2007
30.04.07 Mayday @ Westfalenhallen - Dortmund (DE) TBC...

Mai 2007
19.05.07 Tiësto In Concert @ Ethias Arena - Hasselt (BE) TBC...

Juillet 2007
14.07.06 Dance Valley 2006 @ Spaarnwoude - Amsterdam (NL) TBC...
Extrema Outdoor: 21.07.07, Busloo (NL)
21.07.06 Extrema Outdoor @ Recreatiepark Busloo - Busloo (NL) TBC...
28-29.07.06 Tomorrowland 2006 @ Recreatiedomein De Schorre - Boom (BE) TBC...

Août 2007
03-05.08.06 Nature One @ Raketenbasis Pydna - Kastellaun/Hunsrück (DE) TBC...

Last edited by maxxyme on Dec-27-2006 at 15:28

Old Post Dec-11-2006 12:17  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004
Re: Next Parties: Toutes les prochaines soirées en France et en Europe

quote:
Originally posted by maxxyme

Ca fait donc bientôt un an que je tiens à jour cet agenda de certaines soirées répertoriées en France et en Europe... et je compte pas m'arrêter là !!!

Parce que tu crois qu'on te laisserai t'arreter

Old Post Dec-11-2006 14:02  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Thumbs up Re: Re: Next Parties: Toutes les prochaines soirées en France et en Europe

quote:
Originally posted by low-R
Parce que tu crois qu'on te laisserai t'arreter

Old Post Dec-11-2006 15:51  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yahel Chabs
TranceLoad & Teknasia

Registered: Jun 2005

Merci max pour la mise sur agenda du Open Ar't! En + c'est super utile ce topic. Good man!

Last edited by Yahel Chabs on Dec-16-2006 at 09:18

Old Post Dec-13-2006 11:58  France
Click Here to See the Profile for Yahel Chabs Click here to Send Yahel Chabs a Private Message Visit Yahel Chabs's homepage! Add Yahel Chabs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

15€ apparement pour la soirée Paullette le 31/12, j'y crois pas trop au prix.... ^^

sinon à noter un bon plan ...

16.12.06 DC10 IBIZA NIGHT with Dan Ghenacia @ Inox Electronic Club - Toulouse

Old Post Dec-13-2006 18:15  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict

Registered: May 2006

Pour la Time Warp on rajoute Felix Kröcher, Deichkind et................. Extrawelt

Y'a aussi quelques infos qui sont tombés concernant la semaine:

Dimanche 25: Versatile Night avec Gilb'R et I Cube

Lundi 26: Intro Intim Night

Mardi 27: Laurent Garnier live

Mercredi 28: Burial mix with Carl Craig

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Dec-14-2006 09:15  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

Tu pourras en recauser de cette soirée, disons début mars pour me rafraichir la mémoire. Elle me tente bien cette Time Warp

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Dec-14-2006 10:32  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by _greggy_
Tu pourras en recauser de cette soirée, disons début mars pour me rafraichir la mémoire. Elle me tente bien cette Time Warp

Ouais moi aussi. De plus en plus

Old Post Dec-14-2006 10:34 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MARCO ERANA
Suspended User

Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by _ Andy _
sinon à noter un bon plan ...
16.12.06 DC10 IBIZA NIGHT with Dan Ghenacia @ Inox Electronic Club - Toulouse

MoI J'y vais pour voir Tom Pooks!

Old Post Dec-14-2006 10:37  France
Click Here to See the Profile for MARCO ERANA Click here to Send MARCO ERANA a Private Message Add MARCO ERANA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arobase
Supreme tranceaddict

Registered: May 2006

@greggy & Anne: sans aucun problème

http://www.myspace.com/arobase67

Old Post Dec-14-2006 10:54  France
Click Here to See the Profile for arobase Click here to Send arobase a Private Message Visit arobase's homepage! Add arobase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005
Cool

J'ai gagné deux places pour Ame @ Dirty Dancing (Bruxelles) pour ce soir

Vu le morceau qui passe sur l'annonce web de la soirée, je crois que je vais craquer: http://www.dirtydancing.be/

Le pb c'est que je bosse tout le week-end. Mais bon, raison de plus pour me détendre ce soir on va dire...

Old Post Dec-16-2006 07:49 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by anne348
J'ai gagné deux places pour Ame @ Dirty Dancing (Bruxelles) pour ce soir

Vu le morceau qui passe sur l'annonce web de la soirée, je crois que je vais craquer: http://www.dirtydancing.be/

Le pb c'est que je bosse tout le week-end. Mais bon, raison de plus pour me détendre ce soir on va dire...

bonne soirée alors !!!

d'Âme, je ne connais que le morceau Rej que pas mal de DJ's progressive jouent, et c'est vraiment bon...
en live (ou en dj set), je sais pas trop ce que ça donne, même s'ils étaient passés à Paris au Mix Club y'a pas si longtemps...

Old Post Dec-16-2006 21:27  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlz ID from Erik K mix [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhil Kieran - My House [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:16.

Forum Rules: