Vroeg me af waar jullie allemaal naartoe surfen om te kijken welke platen er iedere maand uitgebracht zijn en nog moeten komen. Prog en trance zal ik maar zeggen, maar techno mag ook.
De site van 't label zelf hoogst wrschl maar liefst had 'k wa links naar algemene sites gewild, met alle label releases. Voor velen zal dat ook zijn waar jullie online kopen zeker.
Vreemd genoeg slaagt de hedendaagse technologie er niet in om de eerste link correct weer te geven. Het is de site van expedition music. Aan elkaar geschreven.
Originally posted by Progrez
Vreemd genoeg slaagt de hedendaagse technologie er niet in om de eerste link correct weer te geven. Het is de site van expedition music. Aan elkaar geschreven.
Ik dacht dat het ************* was ofzo (trnztrffic)
Wat is het nut eigenlijk van zo'n MySpace-pagina? In welk opzicht is het systeem voordeliger dan een traditionele webpagina? Hoe functioneert het vriendensysteem en in hoeverre is dat van belang voor de status en populariteit van de artiest?
Enlighten me, ik snap er geen snars van.
Feb-01-2007 12:15
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
feit is da veel bekenden ne myspace hebben, kdenk gewoon da de gewone medemens da dan cool vindt da ge zowa iedereen als vriend kunt toevoegen. van kijk ik heb "die en die en die" als vriend!