Hej vet någon om var man kan hitta forum för Trance/Ravefester typ skogsfest. Söker först och främst över nån sida som ger tips om fester utomhus i Östergötland. Men även andra ställen går bra.
MVH
Jan-02-2007 18:16
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
kollat mandarin.nu eller .se eller vad det var?
___________________
Jan-02-2007 19:22
zimmer
tranceaddict in training
Registered: Jan 2007
Location:
sidan ligger nere nu,men ska kika in sen, tack.
Jan-02-2007 19:43
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Location: Stockholm
utomhusfest 13januari 'mysfrys' 10min från sthlm central
Jan-02-2007 21:04
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
Är inte http://www.badboll.nu/ ett sådant forum? Har för mig det, men jag använder det inte själv
___________________
man with no sig
Jan-02-2007 21:15
Speactra
Oltha
Registered: Mar 2005
Location: Uppsala , Sweden
Badboll måste vara den bästa sidan för sånt i Sverige, ett skittrevligt community med forum och festtips