Date: 31.03.2007 Time: 22.00 - 07.00 Location: Westergasfabriek(Gashouder) Lineup: Armin van Buuren Ali ''Dubfire'' Shirazinia(Deep Dish) Tickets: available from january 18th 2007 under armadaevents.com more info under www.armadaevents.com
mag ik zeggen dat ik dit een vreemde combo vind, ik had het logischer gevonden als sharam hier had gestaan. Dubfire is toch van het wat diepere werk. maarja westergas is wel vet. Ben benieuwd wat het gaat kosten.
___________________ Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
hehe ja, hoorde het al paar weken terug dat dubfire op armada night zou staan. wel apart. quote:ik had het logischer gevonden als sharam hier had gestaan. zijn essential mix van paar weken terug is helemaal niet zo slecht als je zou verwachten. had veel meer cheese verwacht maar niks is minder waar.
___________________
Die nieuwe GU van hem is zoooooooooooo slecht
WTF armin in de gashouder? tja peter dan Panamaak...
Lijkt mij wel een fijn feestje, zeker aangezien ik TE moet missen
___________________ We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
daar ben ik denk ik wel bij
___________________ Ga eens dood!
ik zal er ook zeker zijn !!! vette sound in de westergas !! daarna in apil awekenings!!!
___________________ oh yeah do you really think that !
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA