ik heb wel een paar mooie,serieuze,"empowering" quotes =>
Het moeilijkste in vriendschap is niet
onze gebreken te laten zien,
maar een vriend de zijne te laten tonen.
-Naar La Rochefoucauld-
Als vrijheid ook maar iets betekent,
is het wel het recht om andere mensen te zeggen
wat ze niet willen horen.
-George Orwell-
Als je het te druk hebt
om je successen te vieren,
heb je geen succes.
-Eline J. Couprie-
Kies het werk waarvan je houd
en je hoeft geen dag in je leven te werken
-Naar Confucius-
If everybody is thinking alike,
then somebody isn't thinking.
-George Patton-
___________________

Sasha!
|