Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Re: Ga lekker je pik wassen!!!
quote:
Originally posted by Remy D
Ik sta nu op Supreme en moet nog ff wachten tot het feest begint. Allemaal een fijne avond en ga je niks doen dan ga je toch lekker je pik wassen.
nou ja zeg wat een taal
have fun tonight.. maar jou kennende zal dat wel lukken he
___________________
Mar-30-2002 21:42
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Location: Noord-Holland
De vraag is heb JIJ dat wel gedaan vóórdat je naar Supreme bent gegaan?
___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
Mar-30-2002 21:45
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
ga jij eerst nou maar eens je MOND spoelen Remy
Mar-30-2002 22:36
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Nou remy zo fris rook je toch echt net niet. Heb je je pikkie wel echt goed gewassen?????
hey little theseus wie is er eerder jij of ik?
mssls
2`
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Mar-31-2002 02:46
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
sjohee, mond spoelen is niet zo'n gek id om te doen, ksta ook op supreme en dr zijn weer verdomd veel moooooie vrouwen te zien.
IIG chemical brodders waren supertop, ik heb genoten, geniet nu eigenlijk ook van de verre naklank van Remy-D in de kleine zaal, straks ff Jack the Marseille bezichtigen .
Kwas Remy al bij Remy tegengekomen (of bij Remy Remy??)
Zal straks ongetwijfeld weer gebeuren
btw Optimus, kijk uit bij het ballen scheren he, ik zou maar niet uitschieten als je daarmee bezig bent