|
| quote: | Originally posted by Biohazard
weet iemand wat dat eerste nummer was, dat nummer dat ie van de kutheadz kreeg |
dat nummer heet "Love Slave" en komt uit op Digidance.
| quote: | Originally posted by Jukx
jooooosephine, i'll send you all my love blablabla
echt mooi nummer ja. maar dat daar nou weer een trance-nummer (of wat voor nummer dan ook) van gemaakt moet worden!? |
ja, ben ik eigenlijk helemaal met je eens, maar toch zijn er (tussen al die klote-nummers die "ge-reworked" worden) eens in de zoveel tijd nummers die "ge-reworked" worden, écht de moeite waard. Ik weet zeker dat je er ook een kent waarbij de nieuwe versie beter is dan de oude, en dan bedoel ik dus niet nummers als wonderful days 2001 remix etc.
___________________

Sasha!
|