|
| quote: | Originally posted by Blik
dan word het bier in Den Bosch dus ipv €1,60 dus € 2.......  stelletje afzetters, 4,40 voor een pilsje, en de rpijs van de frisdrank blijft gewoon hetzelfde hoor, gaan de prijzen echt niet omhoog doen. Dit is gewoon weer zo'n zielig maniertje om meer inkomen te krijgen voor de staat
voortaan tot 1 uur indrinken, ff naar de kroeg, pak je 1 pilsje ga je weer naar huis, neemt een paar struiken mee onderweg n je hebt weer plezier gehad |
tis dus een 20% verhoogde ACCIJNS en niet 20% verhoogde algehele prijs! Good news!! k hoorde vanochtend dat die Accijns eigenlyk helemaal niet zo hoog is, dus die prijsstijging zal wel meevallen .
Alleen ben bang dat ze in de horeca etc. wel weer zullen overdrijven en er tóch een dikke prijs bovenop gaan gooien... Nou maar afw8en wot r gaat gebeuren. Keep your fingers crossed 
___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
|