Voor het geval jullie het nog niet wisten: Morgen om 21.00 uur wordt er een verslag van TE uitgezonden op TMF. Ik hoop alleen dat ze nou wel de goede tape erin doen...
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Mar-29-2002 19:56
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
oja das waar.. Thanxx for reminding me
Maar idd, als die flikkers bij TMF nu weer de verkeerde tape starten dn word ik echt gek! Ze beweren op teletekt (223) nog steeds dat marco v er ook heeft gedraaid
___________________
Mar-29-2002 20:42
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
ben benieuwd, vorige keer baalde ik toch flink want ik zat er echt op te wachten, hopen dat ze het deze keer WEL goed doen
(misschien draaien ze wel gewoon de DVD van TE af )
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
ja of ze laten Dutch Dimension nog een keer zien
___________________
Mar-29-2002 21:26
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Ik ben ook heel benieuwd!!
Ik ben ook heel benieuwd hoe lang ze uit zullen zenden, maar ik ben bang dat het weer een kort stukje zal worden
___________________
Mar-29-2002 22:00
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Location: Huizen, Holland
hoop dat ze de scheet PPK jean actie laten zien, kan heel nederland zien wat voor kneus Jean wel niet is
Mar-29-2002 22:33
LowRider
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Barneveld
quote:
Originally posted by Biohazard
hoop dat ze de scheet PPK jean actie laten zien, kan heel nederland zien wat voor kneus Jean wel niet is
JAJAJAJAJAAJAJAJAAAA WOEI!!
damn dat zou strakke axie wezen... zallie wel voor gezorgd hebben dat dat word gecut
___________________
Muawhahahahaha!
Mar-30-2002 17:01
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Geen Jean te zien daaro...das nie zo erg...maar Rank1 overslaan! Poe..hoe durven ze
Voor de rest vonk t weer es tekort en zow
Mar-30-2002 21:20
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Location: Noord-Holland
Zo, k heb t net gezien en t was allemaal wel leuk en aardig, maar k miste toch echt RANK 1 !!!
Verder viel t me op dat de beelden meestal niet echt (of eigenlijk ECHT NIET) met het geluid klopt. Of t moet natuurlyk toeval zijn dat echt iedereen uit de maat danst !! En Blank & Jones die handen armen in de lucht gooien terwijl dr helemaal geen break was of een ander reden om dat te doen .
Verder zag k ook nog dat Alex Morph een plaat op de draaitafel aan het likken was ?!?! Doet ie dat voor een reden of heeft ie een beetje een vinyl-fetisj??
Al met al was t wel grappig om t terug te zien. Dan maar de Rank 1 album halen om die DVD te zien...
ltr
___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
Vond het beetje tegenvallen.
Doordat ik DVD heb, had ik meeste al wel gezien.
Kreeg het gevoel dat TMF aan de buitenwereld wilde laten zien dat er op trance feesten alleen trance gedraaid wordt. Alleen Cosmic Gate was nog een bietje stevig, en waarom alleen de mainstage uitzenden als er wel beelden zijn van hardtrance
Beteje verknaakt vond ik het
Mar-30-2002 21:53
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Ik vond het een zeer slechte uitzending
Komt er ook nog een 2e deel met bijv Cosmic Gate ofzo??
Originally posted by TranceFool
Ik vond het een zeer slechte uitzending
Komt er ook nog een 2e deel met bijv Cosmic Gate ofzo??
Cosmic Gate hebben ze we; uitgezonden hoor, weet nie waar je was met je gedachten
Maar ik hoop dat er nog een deel 2 komt met bv. Hardtrance zaal, de beelden zijn er wel (zie DVD)