Ik was net op de id-t site, en kon wel de party-pics bekijken, maar ze niet opslaan met de rechtermuisknop. Kan dit gewoon niet of doe ik iets fout? Of weet iemand misschien een andere goede site?
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Mar-31-2002 20:04
LowRider
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Barneveld
nee je doet nix fout... is gewoon beveiliging van de copyright zeg maar...
enige manier om ze op te slaan is print screen en dan paste en uitcutten in je favo fotoeditor
___________________
Muawhahahahaha!
Mar-31-2002 20:22
blighty
Still in love with trance
Registered: Oct 2000
Location: Nijmegen, Holland
Hi,
Of je bekijkt de plaatjes die je wilt hebben en haalt ze daarna uit je cache (tijdelijke internet bestanden)
ID&T heeft het goed beveiligd.. Je kan ze idd gewoon uit je cache halen, alleen moet je dan wel weten hoe de jpg heet...
Ik heb net zelf een hele zooi pics gedownload en ik heb t op de volgende manier gedaan:
1) Ga naar de ID&T site, kies een leuk plaatje en mail dit naar jezelf.
2) Open je mail en kies uit het menu Beeld 'Bron'.
3) Gebruik nu in het kladblok zoeken en zoek op JPG
4) Kopie de link van het plaatje in je browser en je kan wel right klikken
Misschien een beetje omstreden manier, maar ik vind em goed werken
___________________
Apr-01-2002 14:13
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Ik zal het proberen Flipper.
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Apr-01-2002 18:57
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg!
Nog nooit van sleur en pleur gehoord?
Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien.
Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad.
KLAAR!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Apr-01-2002 22:17
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by mido
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg!
Nog nooit van sleur en pleur gehoord?
Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien.
Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad.
KLAAR!
Haha wat simpel, nog nooit geweten.
Hehe
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Apr-01-2002 22:46
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Haha wat simpel, nog nooit geweten.
Hehe
idd wel rlxt ik altijd maar print screen.. en dan meteen plaatjes editten
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Apr-02-2002 09:04
Obi
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam
quote:
Originally posted by mido
Wat doen jullie toch allemaal moeilijk zeg!
Nog nooit van sleur en pleur gehoord?
Haal je browser van full screen af zodat je je bureaublad kunt zien.
Dan ga je op het plaatje staan. Houd je linkmuisknop ingedrukt en sleep hem naar je bureablad.
KLAAR!
Alleen werkt dat jammer genoeg niet op ID-T.com
Maar goed, er zijn nog steeds manieren om de foto's te pakken te krijgen, ben nog bezig met wat extra security dingetjes.. Dan wordt het weer wat moeilijker.. Bijvoorbeeld de foto's met 'overlay' op je scherm toveren, dan krijg je met een 'print-screen' een prachtig zwart vlak :P en wat denk je van de foto's uit 20 vlakjes (losse plaatjes) op te bouwen met een random naam.. Succes met je cache :P
Apr-02-2002 09:17
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Beetje de broncode doorzoeken en je komt heel veel leuke dingen tegen
PHP:
alleen jammmer dat 111.jpg weer niet bestaat enzo
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.