|
Mailtje van rank-1
Wou ff jullie laten lezen wat piet me had gestuurd...best wel leuke info
Begin mail/
He Piet (en Benno, pakte gewoon een mailadres, en die was van jou)
Ik wou beginnen te zeggen dat ik super fan ben van Rank-1. Echt geweldige muziek om bij in trans te raken.
Maar ik had eigenlijk een paar vraagjes dus zal ik ze op een rijtje neer zetten
1: Hoe kom je aan de inspiratie voor de nummers, ik hoor bevoorbeeld die nieuwe nummers van het album bij de show van armin van buuren zoals passage to the unkown, conspiracy en equilibrium. Het zijn allemaal stuk voor stuk knallers (zeker passage to the unkown) maar ik vraag me af hoe je aan de inpiratie komt?
wij gaan gewoon zitten spelen om een keyboard en soms hebben we wat leuks na 1 uur en soms duurt het weken. alles gaat gevoelsmatig. Als wij het zelf niks vinden en anderen wel, dan maken we toch die track dan niet af...
2: Komen de nieuwe nummers ook op vinyl uit?
zoals het eruit ziet niet, maar symsonic wordt waarschijnlijk de volgende single...
Dat waren ze eigenlijk
Hopelijk stuur je een mailtje terug
tuurlijk stuur ik een mailtje terug, daar probeer ik altijd ff tijd voor te maken..
Groetjes Marco van Vemde
Greetz Muppet
|