Het zal je vast niet ontgaan zijn.Awakenings Returns XXX
Vanaf 18 Mei zal Awakenings Amsterdam weer wakker schudden.
De Westergasfabriek, er is veel over gesproken, ze zal naar verwachting
pas in maart 2003 haar deuren weer voor ons openen.
Gelukkig hebben we een monumentale havenloods(gebouwd in 1896) gevonden in het
noordelijk havengebied.
We noemen haar : NDSM-Warehouse . Deze loods biedt plaats aan 4.500 bezoekers,en
is een 100 % Awakenings waardige locatie. We vinden het
vooral uniek doordat het 1 grote ruimte is van ruim 15 meter hoog !
De opening is dus 18 mei:
22.00-24.00 Floornoiz
24.00-02.00 Derrick May
02.00-03.30 Marco Carola
03.30-05.00 Cari Lekebusch
05.00-07.00 Ben Sims & Oscar Mulero(together on 4 decks)
Voorverkoop voor deze spectaculaire opening start 11 april.
Als je erbij bent dit weekend op het eerste lustrum, alvast gefeliciteerd.
We maken er met z'n allen een topweekend van. Zoniet dan wellicht tot snel!
Vriendelijke technogroet van de Monumental-crew.
aaaaaaarghhhhh! wat een onwijze vette line-up is dit zeg!!!! Floornoiz heb ik nog nooit gehoord, maar de rest van de djs staan allemaal zeer hoog in mijn lijstje van favorieten.
Ben Sims en Oscar Mulero op 4 decks!!
Mar-29-2002 12:05
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
floornoiz is van trt (van dj sirjamez)
Mar-29-2002 12:38
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Dit is wel phat zeg
yep, I know. maar ik heb haar nog nooit horen draaien. ben wel benieuwd! ze schijnt vrij stevig te draaien maar als opener en met derrick may na haar zal ze wel wat moeten inbinden denk ik.
Mar-29-2002 12:59
magrec
Kleinenberg addict
Ik had laatst met iemand afgesproken om een keer naar awakenings te gaan. Misschien wel leuk om dan te gaan alleen volgens mij zijn die kaarten binnen 2 dagen uitverkocht
Mar-29-2002 13:05
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Gewoon gaan Magrec!!
de zondag-editie was echt ONGEKEND GAAF!!!
de sfeer was echt SUPER!! heel veel mensen die gewoon lekker voor de techno kwamen en niet van dat wannabe-"hé er is was te doen, laten we eens gaan kijken"-now-en-wow-publiek. vooral tijdens steve rachmad en chris liebing ging de zaal een paar keer compleet los!! dan keek je links of rechts, overal zag je iedereen met zn handen in de lucht en schreeuwen en joelen.. echt mooi!!
dat belooft dus veel voor 18 mei!! weer terug in amsterdam en lekker in 1 zaal dus geen zenuwachtig heen en weer geloop tussen 2 zalen meer!
dus 11 april kaartje kopen en gaan met die banaan!
Apr-03-2002 13:10
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Na Teqnology & Bace in you F#ce moet ik zeggen dat je op Techno eigenlijk vetter uit je pan kan gaan. Dus mij zul je binnenkort ook wel een keer tegenkomen op meerdere Techno Party's...
Apr-03-2002 13:13
New Wave
We are all a number......
BONZAAAAI, petrus is bekeerd gyhegheghe, wie is de volgende die we op technofeestjes kunnen verwachten? :-) ......... Driekes, jij moet eens een keer mee!!!!
massol.
Damnit, cari Lekebusch.......das mijn fav.....hopen dat ik kan.....grrrrr, he is tha one!!!
Apr-03-2002 15:50
Opti
tranceaddict in jail
ik wil ookk nog een keer nog naar Awakenings... jammer dattie weer terug is naar Amsterdam... Rotterdam was lekker dichtbij
Apr-03-2002 17:01
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Awakenings vrijdag was egt super kewl. Was al weer de tweede keer dat ik er heen ging maar vond het egt superkewl. Werd in allebei de zalen wel lekker gedraaid. Ook in de wow waar monika kruse draaide was het behoorlijk stampen maar als je dan ff naar de now liep leek het egt super zacht want die miss djax en later rush zaten me toch een partij te beuken, niet normaal man. Egt super hard, heb nog een nummer herkend op de avond: Dj jean - the lauch werd door dj rush gedraaid alleen dat wel een keiharde remix Op het laatst haden we het wel een beetje gezien en werd het naar mijn gevoel een beetje eentonig. zijn ongeveer om kwart voor 6 weggegaan maar ik kan iedereen aanraden om er een keer heen te gaan ik ga iig wel weer een keertje