טוב 5 בבוקר...אני חייב להוסיףף איזה ט'רד טיפשי לא????
חחחחח
טוב אז הפעם מכוניות....
למי יש ?? (יש לכם בכלל רשיון) ????
ואיזה
אני יתחיל - לי יש סיאט איביזה שנת 2000 יעני הצורה החדשה בצבע בורדו מטאלי
מנוע 1600 100 כ"ס
יש לה 2 חסרונות -
1. הצבע למרות שהוא נדיר ופפצצצתי הוא אדום בעקרון
2. זה לא איביזה טורבו שזה אוטו מספר אחת
Mar-30-2002 01:57
NeMeSiS1234
A B C D E F G H I........
Registered: Dec 2001
Location: NoT HeRe As U CaN C
טוב אז אני אמשיך אותך
לי יש ככה:
BMW 735i
מנוע 3500 סמ"ק לבנה שנת 90
יש לי
LANTIS 323
1600 צבע בז' שנת 2000
ויש לי גולף 1600 כסופה שנת 2001
___________________
***FEEL THE TRANCE...FEEL THE LIFE***
Mar-30-2002 02:15
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
חחחחחח
ת'אמת ט'רד די טיפשי למה ל 4 אנשים פה יש מכוניות
בעזרת השם עוד כמה חודשים יהיה לי גם רשיון ואני יצטרף אליכם
___________________
.
Mar-30-2002 02:35
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
Re: מכוניות !!!!
quote:
Originally posted by yahel222
טוב 5 בבוקר...אני חייב להוסיףף איזה ט'רד טיפשי לא????
חחחחח
טוב אז הפעם מכוניות....
למי יש ?? (יש לכם בכלל רשיון) ????
ואיזה
אני יתחיל - לי יש סיאט איביזה שנת 2000 יעני הצורה החדשה בצבע בורדו מטאלי
מנוע 1600 100 כ"ס
יש לה 2 חסרונות -
1. הצבע למרות שהוא נדיר ופפצצצתי הוא אדום בעקרון
2. זה לא איביזה טורבו שזה אוטו מספר אחת
אתה מדבר על מכוניות של ההורים או שלנו פרטי?
___________________
Mar-30-2002 03:57
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
לאמא שלי יש ניסן אלמרה 2001 אחושילינג של רכב
לאבא של יש רובר
ולי יש פג'ו 206 ספורט קבריולט לבנה
Mar-30-2002 09:36
arik
shabat shalom
Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana
הורים שלי יש סובארו ג,אסטי שנת 89 שנוסעת דוקא כמו גדולה
והדובדבן שבקצפת הוא
רנו קליו ספורט משופרת שנת 2001
מנוע 2.0
מצטער לומר אחי אבל היא אוכלת את האיביזה טורבו
7 שניות מאפס למאה
ושלא נדבר שהיא קלה כמו נוצע אם מנוע של ספינה
הא ויש לה 172 כ"ס בלי השיפורים
אם יש לה בערך 200 פחות או יותר
___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!
Mar-30-2002 10:20
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by arik
הורים שלי יש סובארו ג,אסטי שנת 89 שנוסעת דוקא כמו גדולה
והדובדבן שבקצפת הוא
רנו קליו ספורט משופרת שנת 2001
מנוע 2.0
מצטער לומר אחי אבל היא אוכלת את האיביזה טורבו
7 שניות מאפס למאה
ושלא נדבר שהיא קלה כמו נוצע אם מנוע של ספינה
הא ויש לה 172 כ"ס בלי השיפורים
אם יש לה בערך 200 פחות או יותר
אבל אריק...
השאלה המתבקשת היא מה עם רשיון!!!
___________________
.
Mar-30-2002 12:09
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
רישיון....
אוי אוי אוי, רישיון..... יש לי עוד 3 שנים טובות
GODAMIT!!!
Mar-30-2002 12:10
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
לפני שנכנסתי לת'רד הזה, חשבתי הוא יהיה על תערוכת המכוניות בגני התערוכה בפסח...
אני יודע שמחר זה פתוח, וכנראה גם כל השבוע...
כניסה משהו כמו 60-70 שקל...
קיצר לנו היה לפני שנה מיצובישי סופר לאנסר שנת 95, מכרנו אותה ואבא שלי לקח מאזדה 323 שנת 2001 אני חושב, מהעבודה...
לאח שלי גם יש מאזדה כזאת...
ואני, בחופש הגדול כבר יוכל להתחיל ללמוד
ורק עוד שנה אני יוכל לעשות טסט
ת'אמת זה בסוף החופש...
Mar-30-2002 12:32
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
גם של ההורים תופס
והקליאו באמת פצצצה ואיך שהם מגיעות מהחברה באמת הרנו לוקחת
אבל אחרי שיפורים האיביזה טורבו מעיפה אותה
ואח שלה....לחבר שלי (בכתה שלי שתבין) יש לו
BMW Z3 ROADSTER מנוע 3.0
225 כ"ס
שלו שלו פרטי
הוא ממש דחוס
חדשה יש לו אותה חצי שנה בערך
Mar-30-2002 12:41
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
בעזרת השם סוף החופש כבר יש לי רשיון
אבל ממש סוף
יש לנו שני מיצובישי לאנסר
שנת 92 ושנת 2000
אבל זהנוסע וזה מה שחשוב
יש אחד מהשכבה של אריק שנסעתי איתו שיש לו פג'ו 607... של אבא אבל הוא לוקח חופשי
איזה אוטו פצצתי זה
___________________
.
Mar-30-2002 12:46
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by yahel222
ואח שלה....לחבר שלי (בכתה שלי שתבין) יש לו
BMW Z3 ROADSTER מנוע 3.0
225 כ"ס
שלו שלו פרטי
הוא ממש דחוס
חדשה יש לו אותה חצי שנה בערך
איזה עשירים!!!!
Z3!!!! :למה אין סמיילי בוכה:
והפז'ו 607 באמת אוטו חייתי! יש לו בטח מנוע ענק!
בטח אבא שלו מנהל איזה חברת הייטק מצליחה
האוטו הזה זה קלאס מנהלים...