Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiësto - Magikal Circus
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Leodetor
tranceaddict

Registered: Dec 2003
Tiësto - Magikal Circus

Bonjour à tous,
j'aimerai simplement savoir si certains seraient au courrant d'une éventuelle sortie de Magikal Circus? J'adore trop cette track mais je me lasse de ne pas pouvoir l'avoir

Merci !

Old Post Mar-13-2007 10:08  France
Click Here to See the Profile for Leodetor Click here to Send Leodetor a Private Message Visit Leodetor's homepage! Add Leodetor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Mais c koi cette chose ? Je pense que 99% des gens connaissent pas ce titre. Balance un sample ou mail moi si tu sais aps comment on fait mais il faut qu'on écoute ce truc di diou.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-13-2007 10:44  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leodetor
tranceaddict

je ferai ça ce soir car je suis au taf là.. mais magikal circus c'est une des tracks qu'il a fait pour TIC2. il l'a passé juste avant goldrush, c'est là ou y'a des "gymnastes" qui viennent ainsi que des gens sur leurs echasses... lol bon désolé je l'ai vu y'a longtemps c'est pas très précis tout ça ^^

Old Post Mar-13-2007 10:46  France
Click Here to See the Profile for Leodetor Click here to Send Leodetor a Private Message Visit Leodetor's homepage! Add Leodetor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by stanymi
Mais c koi cette chose ? Je pense que 99% des gens connaissent pas ce titre. Balance un sample ou mail moi si tu sais aps comment on fait mais il faut qu'on écoute ce truc di diou.

Tu passes un peu pour un touriste la mon Stany , c'est bien la peine d'avoir regarder autant le concert pour te voir et de ne pas avoir fait attention à la musique

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post Mar-13-2007 11:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

Ca serait po son remix de "Cirque du Soleil"?

Old Post Mar-13-2007 11:03  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Princesse
Tu passes un peu pour un touriste la mon Stany , c'est bien la peine d'avoir regarder autant le concert pour te voir et de ne pas avoir fait attention à la musique

J'avoue c un peu la loose là

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Mar-13-2007 11:56  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

http://www.youtube.com/watch?v=B3CFQjJSrWE

...

Old Post Mar-13-2007 11:58  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leodetor
tranceaddict

dois je en déduire qu'elle n'est pas prete de sortir en vinyl ? :'(

Old Post Mar-13-2007 12:26  France
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Ben disons que vu qu'il le jouait déjà en 2005, je pense que si il devait le releaser ce serait déjà fait.

Mais bon bien souvent le contraire s'est démontré aussi... Sinon j'ai une musique qui contient le mot cirque aussi:

Cirque Du Soleil - Pokinoi (Sasha Remix)

J'ai un label aussi, qui a fait quelques une des meilleurs releases de mes bacs:

http://www.discogs.com/label/Circus

Disons que c'est déjà un début!

Old Post Mar-13-2007 12:41  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2007
Smiley DJ

C'est clair qu'elle dechire, c'est une track qu'il a composé avec Gert H. exclusivement pour ses Tiesto in concert 2 de 2004. Il l'a passait en interlude, il y avait des des drags queens sur échasses, un représentant le mal (en noir) puis l'autre en blanc-bleuté, magnifique! La track commence de manière un peu badaboum avec une grosse basse style musique epique (dans l'esprit de la parade des athlètes) puis ça se calme, et c'est la "dolce vita" avant de repartir magnifiquement), impossible à trouver et pourtant j'ai cherché! Quel son!

Old Post Mar-13-2007 13:24  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDivaD
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2005

depuis le temps, je la recherche meme plus...
j'avais espoir qu'elle soit dans le EOL, mais non.
pfff...
j'avais trouvé une version téléchargeable sur un site de mp3.
finalement, c'était un rip live du TIC.

Old Post Mar-13-2007 13:33  France
Click Here to See the Profile for DjDivaD Click here to Send DjDivaD a Private Message Add DjDivaD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Oué c'est bien dommage. Il aurait du remplacer D4L par ce titre dans EOL et tout le mon était content.

Old Post Mar-13-2007 13:43  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiësto - Magikal Circus
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Paul van Dyk loveparade track - An enigma [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHardsoul - "Back Together" (Seamus Haji Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:17.

Forum Rules: