|
|
|
|
 |
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
|
|
|
May-14-2001 17:41
|
|
|
 |
 |
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
|
|
|
Misschien dat ik wel naar alletwee ga. Zag een paar hele goede namen staan bij de line-up van Impulz.
O.a.
Sven Vath --> jaaaaahhhh
Tom Harding --> the wickest dj in the world
JP --> dutch hardhouse master
Michel de Hey --> ik vind hem dus wel goed
Montana
Armin v. Buuren --> waarom niet op Sensation
enz. enz.
Greetz
May-14-2001 21:07
|
|
|
 |
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
|
|
|
Ja, ik was ook zeker van plan om naar Impulz te gaan... gave line-up inderdaad!!!
Over Mysteryland... ik vind die line-up toch wel een beetje kut hoor!! Vooral als je de indelingen van de "zalen" ziet en dan draait meestal de publiekstrekker van die zaal nog als eerste ook!! Nee, daar ben ik niet zo enthousiast over om eerlijk te zijn.
"SOUNDS OF THE DAVE CLARKE... IMPULZZZZZZZZ"
Impulz rulez: Jack de Marseille, Sven Vath, Remy, Michel de Hey, Billy Nasty, Steve Rachmad, Yoji Biomehanika, Nick Sentience, Lucien Foort, AVB.
May-14-2001 23:54
|
|
|
 |
 |
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jukx
Ja, ik was ook zeker van plan om naar Impulz te gaan... gave line-up inderdaad!!!
Over Mysteryland... ik vind die line-up toch wel een beetje kut hoor!! Vooral als je de indelingen van de "zalen" ziet en dan draait meestal de publiekstrekker van die zaal nog als eerste ook!! Nee, daar ben ik niet zo enthousiast over om eerlijk te zijn.
"SOUNDS OF THE DAVE CLARKE... IMPULZZZZZZZZ"
Impulz rulez: Jack de Marseille, Sven Vath, Remy, Michel de Hey, Billy Nasty, Steve Rachmad, Yoji Biomehanika, Nick Sentience, Lucien Foort, AVB. |
Hey Jukx sorry hoor, maar dat zijn zeker ook voornamelijk techno dj's of niet? Ken alleen Sven Vath(van naam) Armin van Buuren die is trance, Lucien Foort van naam en De heij dat is dus wel techno.
Mzzl
May-15-2001 07:01
|
|
|
 |
 |
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey Jukx sorry hoor, maar dat zijn zeker ook voornamelijk techno dj's of niet? Ken alleen Sven Vath(van naam) Armin van Buuren die is trance, Lucien Foort van naam en De heij dat is dus wel techno.
Mzzl |
Maakt niet uit. Als ik ga, zal ik voornamelijk in de Hardhouse zaal te vinden zijn. Goede DJ's, alleen die gasten van Lab 4 hoef ik dus ECHT NOOIT MEER TE ZIEN. G*dver wat was dat een tering lawaai zeg.
May-15-2001 07:42
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:52.
Forum Rules: