Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Att missa en (oförglömlig) fest
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
exaile
tranceaddict in training

Registered: Mar 2007
Att missa en (oförglömlig) fest

Ja, vad ska man säga. Inte precis en upplyftande tråd kanske. Märkte alldeles precis att jag missade Booka Shades andra visit till Stockholm. Det känns ju så här lagomt bra, då man hade nog med ångest redan första. Säkert var festen oförglömlig också (man måste ju straffa sig lite). Än värre är det då man hör från varje håll och vinkel att:
-Fyffaaaan vilken jääääla fest. Woooooooooo, heeeelt underbart!

Det, dessutom 8 dagar efter då exaltionen borde ha lagt sig lite iallafall. Fel. I det här läget har den knappt peakat.

Nåja. Som tur vad har jag inte hört om nån ständig 8 dagars exaltion. Jo förresten, Carl cox sessions på space satte sig hårt men då var jag ju där. Annars var det övriga rent påhitt..

Vad gör man nu alltså, då man åstadkommit nått sånt här dumt? Försökte själv med:
-Äh Sebastian, du var ju på gymmet och tog hand om dig.

Försökte hålla äktheten i det hela, men kände mig egentligen lurad från första början.
Sedan tappade jag helt enkelt argument eller lösning. Tröstätningen höll inte. Jag bulkar ändå så jag får inget ut av det.

Får väll helt enkelt ta mina missade gig och se dem nån annanstans. Bara att tajma in och ändåmålsenligt flyga till staden, åka på klubben, hoppas på bra fest, se dem, vara tillbaka hemma i tid till jobbet.

Kanske det här kan bli sjukdomsbetingat? Klubbsjukan? aurora klubbealis?

Hur behandlar ni ett problem som det här?

Old Post Mar-08-2007 13:00  Sweden
Click Here to See the Profile for exaile Click here to Send exaile a Private Message Add exaile to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Registered: Sep 2003

Släng Movements på mp3-spelaren och ta en promenad.

Old Post Mar-08-2007 14:52 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
exaile
tranceaddict in training

Om jag ändå släppte ångest så pass lätt. Men det är klart. Helt klart en bra bit på vägen.

Old Post Mar-08-2007 16:37  Sweden
Click Here to See the Profile for exaile Click here to Send exaile a Private Message Add exaile to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

men som tur är har du har ju fortfarande chansen att gå på landets hårdaste klubb 16e mars SHOCKS http://www.tranceaddict.com/forums/...3&forumid=37&s=

Old Post Mar-08-2007 16:48  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
exaile
tranceaddict in training

Tack för ersättningen! Du tror det lindrar min ångest?
-Fisken, are you a doctor?

Old Post Mar-08-2007 16:56  Sweden
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

Vet hur det känns. Samma dag som eurovisionstävlingen i fjol var jag och 6-7 kompisar i Estland på en dagskryssning. Hade stigit upp ca halv fem, och börjat dricka före nio, så man var ganska full hela dagen. Sen på hemresan började jag få huvudvärk och må lite dåligt, så jag bestämde mej att åka hem i stället för att åka med några andra in till stan och fortsätta dricka..

Gissa hur kul det var att vakna när man får höra att Finland vann eurovisionstävlingen för första gången, och hur jävla bra stämmning det hade varit i nattklubben där alla hade varit och sett på tävlingen i tv..

Inte mycket man kan göra åt det..

Old Post Mar-08-2007 19:07  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by nekholm
Vet hur det känns. Samma dag som eurovisionstävlingen i fjol var jag och 6-7 kompisar i Estland på en dagskryssning. Hade stigit upp ca halv fem, och börjat dricka före nio, så man var ganska full hela dagen. Sen på hemresan började jag få huvudvärk och må lite dåligt, så jag bestämde mej att åka hem i stället för att åka med några andra in till stan och fortsätta dricka..

Gissa hur kul det var att vakna när man får höra att Finland vann eurovisionstävlingen för första gången, och hur jävla bra stämmning det hade varit i nattklubben där alla hade varit och sett på tävlingen i tv..

Inte mycket man kan göra åt det..

Drog du precis en parallell med schlagertävlingen?????????

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-08-2007 20:09  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Aendy
Drog du precis en parallell med schlagertävlingen?????????

haha måste ha läst fel

Old Post Mar-09-2007 09:58  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Jag skulle betala för att slippa se schlagerdreten.

Old Post Mar-09-2007 12:46 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by SMC
Jag skulle betala för att slippa se schlagerdreten.

vafan.. sexiga tjejer från grekland och sånt som sjunger på scenen... inget som jag skulle vilja slippa se, däremot lyssna... men man kan ju alltid trycka på mute

Le douze pointe

Old Post Mar-09-2007 18:32 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
exaile
tranceaddict in training

quote:
Originally posted by nekholm
eurovisionstävlingen

-Jag vill inte, jag vill inte

Old Post Mar-09-2007 19:06  Sweden
SMC
custom title addict

quote:
Originally posted by benni
vafan.. sexiga tjejer från grekland och sånt som sjunger på scenen... inget som jag skulle vilja slippa se, däremot lyssna... men man kan ju alltid trycka på mute

Le douze pointe

Skräp.

Old Post Mar-09-2007 19:14 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Att missa en (oförglömlig) fest
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSamples Mockmoon, but isn't [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Olmec Heads - "Spiritualized" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:57.

Forum Rules: