Club Jericho nu på lördag den 10 mars någon mer som orkar sig dit?
___________________ www.petersouth.net
Oj det här har jag missat helt. Måste grubbla lite först innan jag bestämmer mig.
grymt nice flyer! hur var kalaset? någon som var där?
___________________ www . gate42 . net / www . patrikbjorkman . com
quote:Originally posted by Gate 42 grymt nice flyer! tänkte precis samma sak
___________________ Facebook www.djlaszlo.com blog.laszlo.se www.laszlo.se
quote:Originally posted by Gate 42 hur var kalaset? någon som var där? ett av Malmös bästa någonsin! Tack Özze!!
fan jag hade velat gå... men finns det ingen annan som pallar så skiter man i det
___________________ music is my wine
quote:Originally posted by benni fan jag hade velat gå... men finns det ingen annan som pallar så skiter man i det nästa gång är det bara att hojta så ses vi där inne!
quote:Originally posted by CJ InterCity nästa gång är det bara att hojta så ses vi där inne! sure kompis när e nästa gång då, vet du det?
dom har ju fester sådär var-varannan månad... så det är bara att hålla ögonen öppna för övrigt har jag och några polare en grej på gång vid Buddha Lounge inom kort... mer info snarast
jag är sugen på slagthuset festival igen
quote:Originally posted by benni jag är sugen på slagthuset festival igen Lätt. Har Ace Event inte något på G i maj igen eller är det bara jag som har drömt lustiga dagdrömmar på jobbet igen?
quote:Originally posted by CJ InterCity för övrigt har jag och några polare en grej på gång vid Buddha Lounge inom kort... mer info snarast jag hoppas jag har en stående monthly recidency på min inbjudan