|
| quote: | Originally posted by nesher
אין כמו 5 ו6
פעם הורדתי את כולם , אבל משהו אחד נכון
איפה באמת הימים של טיאסטו עם החברים
Vimana/Gouryella כולם יודעים עם מי Kamaya/Allure זה עם Cur Finjemen אם אני לא טועה
WE CAMEEEEE
No More Tears!@#%
איזה טראקים שקטים ואדירים , הלך הטיאסטו הזה
נשאר איכס, גועל , לא יודע מה איתכם , אבל אני כבר לא אוהב את טיאסטו
הדבר האחרון שאיכשהו סביר שהוא עשה זה הרמיקס ל
Southren Sun
אבל גם בזה הווקאל כל-כך יפה שקשה לקלקל אותו
ועוד משהו
Stray Dog - Chapter Two
היה באחד או בשתיים?
אני חושב שזה גם טיאסטו עם מישהו , וזה טראק ענקקקקקק
ואיזה מצחיק שפעם קראו ל
Ferry Corsten - Dj Sidewinder, פחחח, שם עלוב
באחד המג'יקים כתוב
Gouryella = Dj Tiesto + Dj Sidewinder
טוב לא משנה
קיצר, we miss you tiesto |
אשכרה ...
מבין את ההרגשה

KAMAYA - טיאסטו ואיך קוראים לו מראנק 1 ...
וקור פיג'נמן עזר לו בהמון הפקות באמת ...
בעיקר באלור אבל בעוד הרבה 
איפה נעלם טיאסטו ...
בכל אופן אני מסכים הדבר האחרון שממש בלט שהוא עשה היה
SOUTHERN SUN
אני לא חושב שאפשר להגיד שאי-אפשר לקלקל אותו
תשמע את האורגינל - הוא פשוט הראה את גדולתו - תראה איזה שינוי מאסיבי לטובה ! הבדל עצום ... הווקאל באמת ענק ...
אתם יודעים שבהתחלה אוקנפולד הסנוב החוצפן לא רצה לשחרר את הרמיקס
הזה של טיאסטו ? הוא טען שזה לא מספיק טוב ! היה מת שהאורגינל
יהיה חצי מזה ...
אפרופו אוקנפולד - מישהוא שמע את הטראק האחרון שלו ???!?!!!?
זה עם איך קוראים להם
CRAZY TOWN
...
מה זה החרא הזה ????
הוא התחיל לעשות מוזיקה דפוקה של אמטיוי או משהוא כזה ?
כוס אמק !
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|