|
förfest hos mig..! jag har 150 meter till stenladan...krypavstånd...Tre tolvhundror, två pioneer 500S;or, effektboxar och annat godis som kan göra grannarna ännu argare på mig står till förfogande... 
edit: hardstyle kan ni dock glömma hos mig Det närmaste hardstyle ni kommer hemma hos mig är mangeltechno...lite skön house blir perfekt att värma upp med...vi kan riva av ett b2b-set joffis 
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
Last edited by Laszlo on Jan-30-2007 at 19:49
|