|
Gisteren dus eerst naar de voetbal geweest, uitslag 3-1 voor Genk. Ik begin dus echt te denken dat ik ongeluk breng, als ik ga kijken is Brugge er nog nooit in geslaagd te winnen .
Na de match doorgegaan naar Hasselt (met korte tussenstop in Genk), om daar nog eerst op cafe te gaan alvorens naar de Versuz af te zakken. Omstreeks 12u aangekomen in de Versuz, en daar bleek mijn vrees dus waarheid te worden nl. weinig volk, qua bezoekersaantal was het dus zeker geen voltreffer.
Op het moment dat we binnenkwamen was Michael Forzza bezig, heeft nog een half uurtje gedraaid en kon mij zeker boeien. Vervolgens was het dan de beurt aan Dave Lambert, zeker niet slecht gedraaid, maar niet echt mijn smaak en ik was hem na een tijde dan ook al beu. Om 2u begon Fred dan aan zn set, hij heeft een zeer leuke set gedraaid, maar ik heb er helaas niet optimaal van kunnen genieten. Ik heb mij namelijk voor de rest van de avond vrij slecht gevoeld, enkel tijdens Fred zn laatste uur ging het mij wat beter. Hieronder de TL voor zover ik die wat heb kunnen onthouden:
01.
02. Alex M.O.R.P.H. & Rank - Life Less Ordinary
03. For An Angel (Remix) ???
04. Tiësto - Adagio For Strings (Fred Baker Remix)
05. Signum - Harmonic
06. Tiësto - Lethal Industry (Richard Durand Remix)
...
- Svenson & Gielen
- Fred Baker - The Last Time
- Energy 52 - Café Del Mar (Marco V Remix)
- Groovezone - Eisebear
- Mojado
- Verracocha - Carte Blanche (Original)
- Push - Universal Nation
heeft nog een heel deel bekende nummers gedraaid, maar dit is zo'n beetje hetgeen ik mij nog herinner 
om 5u was het dan gedaan, maar alorens huiswaarts te keren draaide Fred nog een laatste nummer voor het aanwezige publiek (waaronder een deel Duitsers), nl "Fred Baker - The Last Time". Daarmee werd de avond afgesloten, El Carlitto heeft niet meer gedraaid. Mss dat ie had moeten afzeggen, ofwel was het de moeite er gewoon niet meer voor
|