Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > ZöR & Key - Lethal industry 2004 (Scot project edit)
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ZöR
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2005
ZöR & Key - Lethal industry 2004 (Scot project edit)

BOn voila

ça faisait longtemps que je n'avais pas partagé quelquechose ici.

Alors voila, un remix trés légérement remodifié par scot project ( et le pire c'est qu'il n'avait que le WAV, c'est vraiment un barbare ce mec ...)

voici le lien pour downloader

http://www.sendspace.com/file/75svqo

C'était notre première production à Karim et à moi. Heureusement que le scot avait un peu retouché le morceau car le mastering était franchement nul ( je l'ai réécouté hier ...)

Old Post May-01-2007 13:46  France
Click Here to See the Profile for ZöR Click here to Send ZöR a Private Message Add ZöR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Ah la release !!!!

Fais pas ton modeste tu peux rappeler les playlistings :

Dance Valley 2005 (pas sur de l'année)
Qlimax 2006
Trance Energy 2006
Trance Energy 2007

Voila dans les grandes lignes !

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post May-01-2007 14:09  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

Ca tape bien !!! Vraiment puissante cette version
Je vais pouvoir la pousser à fond chez moi vu que ma mére n'aime pas lethal industry

Old Post May-01-2007 15:09  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rippey64
bla bla bla bla

Registered: Mar 2005

Merci bien,
un morceau de plus a jouer dans des sessions plus bourrines

Mon MySpace

Old Post May-01-2007 15:14  France
Click Here to See the Profile for Rippey64 Click here to Send Rippey64 a Private Message Add Rippey64 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

avec ça Richard Durrand peut aller ranger ses billes
Très bon boulot et merci pour le partage

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post May-01-2007 15:36  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Dire que j'ai jumper la dessus à la Qlimax belge de 2006, Yves de Ruyter l'avait joué. Que du bonheur !

Old Post May-01-2007 16:31  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fnacsilver
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2006

Ca rocks du slip !

Mais en fait, l'intitulé exact c'est pas plutôt Tiesto - Lethal Industry (Zör & Key Remix) (Scot Project Edit) ??

Sinon Scot Project barbare : paye ton set d'allumé à la TE 2007

Old Post May-01-2007 16:47  France
Click Here to See the Profile for fnacsilver Click here to Send fnacsilver a Private Message Add fnacsilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Merci du partage, ça fait vraiment plaisir de pouvoir s'écouter ça...

Peut-être un jour une release...?

Old Post May-01-2007 20:14  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Je la trouve tellement périmée cette musique et tellement surjouée qu'elle me gave à un point phénoménal :/

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-02-2007 06:22  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Damiàn_Oak
tranceaddict

Registered: Jan 2007

quote:
Originally posted by stanymi
Je la trouve tellement périmée cette musique et tellement surjouée qu'elle me gave à un point phénoménal :/

Un peu d'accord oui, même si le remix de Svenson & Gielen se laisse encore tenté. J'ai écouté ce remix de Scot Project et j'avoue être déçu encore une fois par lui :'(. Ce fameux DJ qui me faisait rêver avec Overdrive, Future is Now, et de fantastiques remixs comme celui de Hypetraxx - Paranoid et Brooklyn Bounce- Club Bizarre.
Frank Zenker des années 2000 où es-tu ????

Old Post May-04-2007 07:40  France
Click Here to See the Profile for Damiàn_Oak Click here to Send Damiàn_Oak a Private Message Add Damiàn_Oak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > ZöR & Key - Lethal industry 2004 (Scot project edit)
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCirez D song? [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSmith & Pledger pres. Aspekt - "Hi-Jack" (Vocal Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:11.

Forum Rules: