^
___________________ man with no sig
Chicane @ Palladium är min favvo
DJ Tiesto - In Search Of Sunrise 2 är skön
___________________ THIS SPACE IS FOR RENT Soundcloud! Music by me
Chicane Live at Palladium måste vara bland de bästa livespelningar som nånsin gjorts.. In Search of Sunrise 2 lyssnar jag på nu faktiskt Annars så skulle jag tanka, alternativt köpa Paul Van Dyk - Out There And Back skivan... Ganska lugnt och definitivt trevligt....
Okej kanske inte en liveset men den är riktigt grymm att somna till! Blank & jones, nightclubbing cd 2. Obs! det är bara cd 2 som är lugn, cd 1 är lite mer upbeat... och då vaknar du ju istället... ha det gott!
Dj Tiesto-Isos 1 o 2 och Scott Bond - Essential Mix 18-2-2001 Dj Tiesto- Summerbreeze
___________________ One of the few ones left
Chicane - The Galaxy Chill Out 10-03-2002 Håller på att somna av att lyssna på det nu... Inte hans egna låtar och inte trance, men ganska trevligt. Inget nytt Palladium dock..
mina mixade cds )))
___________________ 'M u s i c I s T h e A n s w e r'
och mina mixar =) all vocal trance går o lyssna på när man ska sova... bara det inte är för hårt..hellre lite lugnare trance låtar
___________________ // Phat^Trance
claude challe - live at atlantis 03-06-01 rekomenderas väldigt MYCKET! /nOsfea
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA