jag hoppas han INTE kommer. Är bortrest då. vill fan inte missa honom
Iofs lär jag kunna se honom om jag bor i Holland nästa termin
Apr-03-2002 05:41
doter
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Clubbin' On Sunshine
Finns d inte chans å köpa biljetter på typ Pitch lr nåt annat ställe då?
Å vad kostar d?
___________________
TrAnCëAdDïcT
Apr-03-2002 06:39
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Tiesto lär det INTE vara...
Biljetterna har nog inte släppts än
Apr-03-2002 08:55
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Verkar som Valborg är bokat... skönt... slipper man leka pyroman iår.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Apr-03-2002 08:56
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Aendy
Verkar som Valborg är bokat... skönt... slipper man leka pyroman iår.
Jaa.. damn... Jag som hade planerat att bränna bocken!
Såå det verkar som det bidde ingen tiesto.... Jobbigt...
Apr-03-2002 11:19
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Bocken? Jag är störd idag... Det är ju för faan inte valborg....
Apr-03-2002 13:18
doter
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Clubbin' On Sunshine
LoL
quote:
Originally posted by King of Clubs
Bocken? Jag är störd idag... Det är ju för faan inte valborg....
*garva så ja dog*
Gaby: Vadå e inte biljetterna släppta ännu?
Den e snart ju, å tror du inte man kan köpa biljetter på Pitch lr Illegal då?
___________________
TrAnCëAdDïcT
Apr-03-2002 14:49
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by Aendy
Verkar som Valborg är bokat... skönt... slipper man leka pyroman iår.
LOL det är nog bara bra det, annars kissar man ju på sig när man sover, mamma sa så iaf. när jag var liten