Så er det officielt! Rave Mansion åbner nyt diskotek d. 3. aug. lige ved Scala! Det fedeste Harddance, Techno og Hardstyle. Så er du til vilde tramperfester, hård techno og kæmpe lasershow, så er det på CLUB RAVEMANSION! Hardstyle is our style! Se mere info på ravemansion.dk! Send gerne videre
Der står på siden at
23:00 - 01:00: Dance/Harddance
01:00 - 03:00: Techno/Trance
03:00 - 05:00: Hardstyle
Originally posted by Laszlo
MEn vafan....ingen som ens orkar bry sig om att tjaffsa emot? Jag som väntade på cat fight Detta stället har verkligen dött...
Basshunter är förresten grym, vad jiddrar du om???
va? Basshunter lanserar ju sin musik som harddance
verkar förvirrande. har bara hört folk säga att han gör harddance.
D - D3A (Cube::Hard Remix)
sorry hitta ingen sample
Harddance behöver inte vara sunkigt som bajshunter. Faktum är att om det är rätt typ så har man de bästa elementen i ett format, euforin från trancen och uk hardcore blandat med energin från riktigt tung psytrance och techno.
Hehe nu tror du säkert jag är full och dillar eller något...
Vi kallar en hel kanal för Hard Dance på Di.fm eftersom vi slängt in allt som heter Hard Trance, Hard House, UK NRG, Hard Style och en snutt acid techno där.
Vad jag har förstått så har det blivit rätt vanligt att kalla allt sånt gemensamt som Hard Dance
Men om ni syftar på att det skulle finnas en specific music-stil som heter Hard Dance så har jag aldrig hört något bra exempel på vad det skulle kunna vara
Men om ni syftar på att det skulle finnas en specific music-stil som heter Hard Dance så har jag aldrig hört något bra exempel på vad det skulle kunna vara