http://www.zap.to/phi
quote:Originally posted by Gaby http://www.zap.to/phi hmz..e det psy party??? lät ju nästan lite smått illegalt med den där beskrivnigen.ha.....men får nog bli Cream...aja cya
___________________
Ja ska dit! Heheh var på Nojsa 1 och det var insane! Dj Anneli kör sån skruvad psytrance! Ni som bor i gbg ska verkligen gå på denna tillställning!
___________________ One of the few ones left
får jag med polarna så går jag nog dit, men det tror jag knappast att jag får
___________________ Daniel
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA