|
hey, ik ga zeker eem kijken, ben niet een echte feyenoord fan, check me avater, maar als een nederlandse ploeg tegen een buitenlandse moet, bennik off course voor de nederlandse
ent zal een mooie wedstrijd worden, inter moet nu wel, dus zal mij benieuwen
GrtZ
___________________
I hate the global warming hoax
|