maar Johan Gielen vondt ik toch de betere, vooral met z'n Ameno er tussen....
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Mar-05-2001 09:32
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ik twijfel tussen mauro picotto en johan gielen. Dan maar voor picotto, die ouwerwets beukte!
Mar-05-2001 10:38
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
Giiiiielen,giiiiielen,giiiiielen!
___________________
quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af
Mar-05-2001 11:29
L3P
tranceaddict in training
Registered: Oct 2000
Location:
zit te twijfelen tussen Atb en Picotto
Atb beukte op een gegeven moment ook ff flink door,maar denk toch dat 'k maar voor mauro gaat,die beukte heel de tijd flink door :-))
mijn vote gaat naar picotto
greetZ
Mar-05-2001 14:11
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
Location: Holland
zat ook te twijfelen tussen mauro en gielen maar heb toch voor gielen gekozen
Mar-06-2001 23:17
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
gezeik op Trance Energy!!!
Ja, ik geef 't toe; Trance Energy was een vet feest en vooral Mauro Picotto was erg vet!
Toch wil ik ff kwijt dat ik me heb DOODGEËRGERD aan dat ge'hey-how' de hele tijd! We waren toch niet aan 't après-skiën ofzo????
Ik hoop echt dat die mensen hun mond dicht houden tijdens Sensation!!!!!
Greetz to y'all!!!
Mar-09-2001 16:21
-DoomBringer-
Supreme trancEaddict
Registered: Aug 2000
Location: The Nederlands , Veldhoven
Re: gezeik op Trance Energy!!!
quote:
Originally posted by Miss Proximus Ja, ik geef 't toe; Trance Energy was een vet feest en vooral Mauro Picotto was erg vet!
Toch wil ik ff kwijt dat ik me heb DOODGEËRGERD aan dat ge'hey-how' de hele tijd! We waren toch niet aan 't après-skiën ofzo????
Ik hoop echt dat die mensen hun mond dicht houden tijdens Sensation!!!!!
Greetz to y'all!!!
Eej... een nederlands vrouw figuur
welkom in ons kleine besloten gemeenschapje.
en ja , Dat "hey-Ho" Arg... dan zou ik het liefst het dichtsbijzijnde ventje willen pakken... en ze nek omdraaien... OK , als jullie willen Hey-Ho'en ga lekker naar de kroeg <- wie dit leest en het zich aantrekt... ja jij ja
___________________
Live fast... Die Young
-DoomBringer-
Mar-09-2001 23:42
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Ik heb een tip voor julie "pieperds"
Zombie nation - Oh oh oh
Echt daar zullen julie helemaal van uit je dak gaan
Oooohooooh
Laat die mensen toch lekker Moet natuurlijk niet de hele tijd gebeure. Dan mogen ze wel hun kop houden.
En welkom miss
Mar-10-2001 00:38
cyberia
born trancEaddict
Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe
Voilà laat die people geven gewoon,alst zo is da ze hunne fun hemme.
Henkie henk>>ja bij zombie nation hebt ge der echt weinig da hunne kop houwen hé ,tis ni voor nix da ze der ne livemix van gemaakt hebben hé
irritnater zijn die fluitjes da ze altij meehebbendara krijg ik schijt van,want meestal zit da dan nog naast het lieke en al ,grrrr...
___________________
quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af
Last edited by cyberia on Mar-10-2001 at 16:03
Mar-10-2001 11:49
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Ik vond Gielen toch wel de betere, die Paul Hutsch remix van The Moon trapt echt kont!!!!
Mar-10-2001 12:25
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
voor Henkie_henk
Hallo allemaal trouwens, en bedankt voor 't "welkom-heten". Ik wil nog ff kwijt tegen Henkie dat Zombie Nation echt té oud is, waarom kom je daarmee?? O ja, bovendien is dat minder irritant, want dat is gewoon mee"zingen" met een bestaande melodie! Ken jij een nummer dat de hele tijd gaat van: Hey-Ho ??? Ik nl. niet!
Maar het is ook niet zo dat m'n hele feest erdoor verpest wordt hoor, en het is helemaal niet zo dat ik feestgangers een bepaalde houding wil aanpraten ofzo!
En nog een laatste vraagje aan Henkie (oh, ik vind de rest van jullie ook interessant hoor!): als je senior TrancEaddict bent; hoe oud ben je dan?
Doegie!