Om maar de verveling tijdens het leren een beetje te verdrijven dacht ik, laat ik iets nuttig doen. Laat ik mijn examenrooster op een forum zetten waar mensen er zich maarschijnlijk niets van aantrekken
(de vetgedrukten zullen mij waarschijnlijk buizen...)
Dankuwel examenthread om ervoor te zorgen dat ik 10 minuten niet heb moeten leren.
Oh, en om deze thread toch enige nuttigheid mee te geven:
Veel succes met de examens allemaal !!!
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Nov-20-2003 20:01
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Dank u wel.
Ik ben sinds vandaag in gang geraakt... De examens lachen (rochel rochel) me toe.
Nov-20-2003 20:05
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Re: De examenthread
quote:
Originally posted by Nabistai Veel succes met de examens allemaal !!!
gij ook!!!
mijn examen-een-maand-lang-hel-rooster:
Maandag 12/1 Industrieel en Operationeel Management 13u-17u
Woensdag 14/1 Internationale Economie & Handelspolitiek 9u-11u
Vrijdag 16/1 Bedrijfseconometrie: Tijdreeksanalyse 9u-11u
Maandag 19/1 Operationeel Onderzoek 13u-15u30
Woensdag 21/1 Financieel Management 13u-15u30
Vrijdag 23/1 Financieel Beleid 13u30-15u
en ook Kredieten 15u30-17u30
Aha, een economist Mag ik vragen welke righting dit is? Ik met mijn ec-wi (6de, laatste jaar) kan misschien ook in die leuke richting komen (of is het ...)
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
handelsingenieur... had een paar foutjes in mijn examenrooster. heb ze ff verbeterd
Nov-20-2003 20:18
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
Re: Re: Re: De examenthread
quote:
Originally posted by Nabistai
Aha, een economist Mag ik vragen welke righting dit is? Ik met mijn ec-wi (6de, laatste jaar) kan misschien ook in die leuke richting komen (of is het ...)
awel tis wel een zware richting mah als je u ervoor inzet ist best wel te doen kheb ook economie-wiskunde gedaan opt middelbaar :d
Nov-20-2003 20:19
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by Miss Z
handelsingenieur... had een paar foutjes in mijn examenrooster. heb ze ff verbeterd
Hmmmm, das iets te veel wiskunde voor mij Ik denk voor de moment TEW, Accountant-fiscalist of informatica, maar ik ga da allemaal is goe bezien na de examens. Misschien zullen die examens mij ook noodgedwongen in bepaalde richtingen duwen
quote:
Originally posted by CygnusX 16/12 18/12 19/12
Deze data zullen we onthouden The forum will be free !!!
Nov-20-2003 20:22
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
ik boekhouden, marco-economie en financiële algebra ma heb examenpapier nog niet gekregen administratie gaat weer lekker vlug op EHSAL
Originally posted by Eagle`
ik boekhouden, marco-economie en financiële algebra ma heb examenpapier nog niet gekregen administratie gaat weer lekker vlug op EHSAL
Joepie, de kans zit er dik in da da mijn schooltje volgend (?) jaar wordt
Nov-20-2003 20:27
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
ik heb ze al gehad gemiddelde 5.6
Nov-20-2003 20:47
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
ik heb er 5 op één week tijd.. wordt zwoegen ook begin januari.
Histoire de France
Introducción a la Literatura Española e Hispanoamericana
Vertaling van Journalistieke Teksten uit het Spaans
Vertaling van Wetenschappelijke Teksten in het Frans
Vertaling Nederlands -> Spaans
wat leuk allemaal!