|
Vorig jaar ben ik met Husk geweest (www.husk.nl) maar die hebben nu nog nix op de site staan qua reismogelijkheden!
Dit jaar gaan we denk ik met zo'n reisje van loveparade.nl, want ik zou eerst een bus regelen voor Leeuwarden, maar dat vind ik oo veel te veel gedoe!!
Als je wilt gaan kamperen dan raad ik je aan geen camping te zoeken, want je kunt ook bij het (voormalig) Olympisch Stadion relaxed een tentje neerzetten enzo...alleen dan wel alles in de auto terugdoen als je richting siegessaüle gaat natuurlijk 
Ik raad je ook aan om zelf Henikien mee te sjouwen als dat je favo bier is, want t wordt daaro wel verkocht...maar je wilt de prijzen niet weten!!! En als je met een grote groep bent kun je gewoon ergens een kleed droppen in t park en dat als afspreekpunt gebruiken...er zin dan vast altijd wl wat vrienden die op t kleed + koelbox met bier willen passen 
En kom vroeg! Wij waren er vorig jaar al om voor 10 uur, en dan kun je nog relaxed staan en zitten e.d. en je zite de drukte heel mooi opkomen 
ZIN!!!!!!!!!!