|
hee, kijk nou, het overgrote deel van de sensationline up zit er ook in verwerkt.... (erick E, marcello, jean (WTF?), michel de hey)...
lijkt me een zeer flex feestje.. denk dat je me in kunt counten
[offtopic]
zie net in de 'the Q nieuwsletter' dat misja helsloot daro draait morgen .... WOOOOOT!!
[/offtopic]
___________________
Progressive
Hard = goed
|