Registered: Dec 2001
argh jag vill jag vill jag vill men kommer inte kunna :/
och som vanligt är linan överjävligt brölfet, gkgg håller sjukt hög standard sen ett par år tillbaka banne mig.
batteries not included.
- dave
Jun-16-2007 22:06
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Är det camping som gäller? En natt eller två? Annan info för en som aldrig varit där? Tack
Jun-17-2007 17:41
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Japp, tvådagarsbiljetten för 105 GBP är inklusive camping...enbart lördagsbiljett kostar 60 GBP..campingen stänger på söndagkvällen så man har god tid på sig att sova av sig sin bakfylla efter lördagnatten
Registered: Oct 2002
Någon som har räknat på vad själva resan går på? är rätt sugen på detta
Jun-17-2007 18:25
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
3-4000 spänn lär lätt gå åt med resa och allt som hör därtill...beror ju på hur flott man vill leva, hur länge man ska stanna osv, men mat och dricka brukar inte vara den billigaste på festivalområden...
någon som har koll på hur man flyger billigast till england? någon som bilat dit?
Registered: Oct 2002
Skjuter nog upp GGG ett år på framtiden till, har väl bara tänkt att dra så där dem fem senaste åren
Får bli en liten sväng till beach party i polen istället. Mest för att det blir ett billigt, lätt och annorlunda alternativ, linan lockar väl inte direkt.
Jun-25-2007 18:47
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Laszlo
Som jag fattat det ligger det mitt ute i ingemansland så hotell är nog bara att glömma...