|
Jag antar att detta bara är en "marknadsundersökning" för att kolla att det verkligen går att beställa tröjor? 
Ska man skriva vilken storlek man vill ha, eller hur blir det med det? Räcker det med att vi vill ha minst 100 stycken, så kan storlekarna variera, eller måste alla välja samma storlek, eller hur blir det med det?
Dock! Alla måste vara ärliga nu. De som vill tröjor ha skickar ett email med hur många de vill köpa, och de som inte vill ha ska INTE lämna något email. Ett tänkbart scenario är annars att folk "beställer" nu, och i slutändan så är det inte lika många som vill ha... I värsta fall får då de som verkligen vill ha stå för smällen och betala för mer än de önskat. Det är inte fel att inte vilja ha någon 
___________________
man with no sig
|