Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt ::. Nästa Steg
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
SWETAshirt ::. Nästa Steg

Dags för nästa steg.

Vi har gemensamt och demokratiskt nu bestämt vilket tryck vi skall använda oss av med små justeringar såsom adress och font.

Priserna kommer att bli väldigt förmånliga då en t-shirt endast kommer att kosta 160 kronor och en långärmad 200. Detta med tryck och UV-behandling över allt tryck.
Saken är att vi måste köpa minst 100 tröjor för att det överhuvudtaget ska va möjligt att beställa, hade jag haft väldigt mycket pengar kunde väl jag själv köpt tröjor för >160x100 men det är inte möjligt, så vad vi behöver är att lösa detta. Dels få in beställningar från så många som möjligt och sen kunna lösa den ekonomiska biten för den summa som måste läggas ut för att komma upp i över 100 tröjor.

Vi kan väl börja försiktigt att ta upp intresse anmälningar. Förslagsvis maila mig på [email protected].
Märk erat mail med SWETAshirt
Ange: Antal t-shirts tex. 2st Långärmade & 5st Kortärmade.
Ditt namn både på TA och privata, jag har ingen koll på vad folk heter privat så det är lätt att blanda ihop.

Allt är öppet för diskussion och förbättringar… nu är vi iaf nästa steg på vägen.

// Steve

Old Post Feb-24-2004 13:58  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Unis
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2002

Finns det nån möjlighet till lite bilder på vilken modell av tröja vi snackar om??

Old Post Feb-24-2004 14:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Unis Click here to Send Unis a Private Message Add Unis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Unis
Finns det nån möjlighet till lite bilder på vilken modell av tröja vi snackar om??

Vinnande bidraget i den här tråden är det som gäller...

Old Post Feb-24-2004 14:46  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Vinnande bidraget i den här tråden är det som gäller...

han fråga efter modell på den.. inte trycket

undrar också va det kommer vara för typ av tshirt/tröja

Old Post Feb-24-2004 16:47  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by dbl
han fråga efter modell på den.. inte trycket

undrar också va det kommer vara för typ av tshirt/tröja

jajajaja
Det är väl en tolkningsfråga

Jag hoppas iaf att det finns som tight modell

Old Post Feb-24-2004 16:52  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Jag antar att detta bara är en "marknadsundersökning" för att kolla att det verkligen går att beställa tröjor?

Ska man skriva vilken storlek man vill ha, eller hur blir det med det? Räcker det med att vi vill ha minst 100 stycken, så kan storlekarna variera, eller måste alla välja samma storlek, eller hur blir det med det?

Dock! Alla måste vara ärliga nu. De som vill tröjor ha skickar ett email med hur många de vill köpa, och de som inte vill ha ska INTE lämna något email. Ett tänkbart scenario är annars att folk "beställer" nu, och i slutändan så är det inte lika många som vill ha... I värsta fall får då de som verkligen vill ha stå för smällen och betala för mer än de önskat. Det är inte fel att inte vilja ha någon

Old Post Feb-24-2004 16:55 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002
Exclamation

Jag ska fixa trycken så fort som möjligt. Men eftersom jag inte trodde att trycket med gul logo () skulle gå vidare så kommer det att ta lite längre tid, iom att jag inte gjorde logon i stort format från början. Dessutom är teckensnittet inte vektorbaserat så det kommer att ta tid att fixa till det i större format, för högsta kvalitet.

Hur vill ni att jag ska ändra trycken för att de ska bli konsekventa?
När jag vet hur ni vill ha det så ska jag sätta igång och göra allt färdigt till tryckeriet. Jag kommer nog inte att hinna färdigt innan helgen pga av studier och annat!

Enklast hade varit om vi hade tagit alternativ #2. Båda trycken är färdiga för tryckeriet! Jag säger inte det för att jag själv vill det utan pga att det kommer att ta längre tid att fixa färdigt de andra trycken.

Old Post Feb-24-2004 17:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Nyx

Enklast hade varit om vi hade tagit alternativ #2. Båda trycken är färdiga för tryckeriet! Jag säger inte det för att jag själv vill det utan pga att det kommer att ta längre tid att fixa färdigt de andra trycken.

Röstat är röstat. Alt. #1 oavsett anser jag...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-24-2004 17:23  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Jag anser att Nyx kan iaf ändra teckensnittet så att det blir konsekvent. Det e inget skoj med icke-vectorbaserade fonts.
Förresten måste trycket vara exakt som valt!

Jag vill iaf ha två. En långärmade och en kortärmade :P

Old Post Feb-24-2004 17:26  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sypherion
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003

hmm...en eller två t-shirtar...

säkert är iallafall en t-shirt och en långärmad.

3. Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond Mix)

Old Post Feb-24-2004 17:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Sypherion Click here to Send Sypherion a Private Message Add Sypherion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

priset va ju helt ok....men finns det i någon bra modell oxå..
finns det fler å välja på lr hur ligger det till???

måste väl gå å fram en tight

Old Post Feb-24-2004 17:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

men azzå vi är 38 st som har röstat å det betyder att vi måste beställa 3 st tröjor var..

de kommer nog inte alla att göra.. så jag undrar om majoriteten här tycker det är OK om man frågar sina trance lyssnande polare som INTE är reggade här om dom vill köpa en T-shirt??? så att vi kommer upp i 100 st så i huvudtaget kan köpa en tröja...

Är det bestämt vilken modell (tajt, lös, tjej model) som de kommer bli???

// GyLLe

Old Post Feb-24-2004 18:48  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt ::. Nästa Steg
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVery Awesome Song... Hope Someone Knows it [2002] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Greek - "Alive" (G Pal Strings Of Life Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:08.

Forum Rules: