Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Pioneer släpper DJM-700
En smäll i käften för alla nya ägare av DJM-800?
Enligt spekulationerna kommer priset att hamna på runt 1200 USD, vilket skulle innebära att de kommer kosta runt 10.000 i Sverige. Helt klart överkomligt!
Jag e lat och ganska okunnig. Vad kommer vara skillnaden mot DJM-800?
Har en 600 själv och har än så länge inte stött på 800:an ute. Skulle göra det på ett gig i Brisbane men alla andra DJsarna var rädd för den så det fick installera en 600 istället
Nämen hej och hå, nu blev man ju inte lite sugen. Saknar både det manuella filtret och xlr utgångarna på min 400.
Aug-28-2007 13:52
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Den största skillnaden gentemot 800:an verkar vara att de skippat de fyra filtrena samt de digitala ingångarna...å andra sidan har roll effekten piffats upp. Snart får vi se zabiela scratcha utan varesig vinyl- eller cdspelare.
Jag förstår inte riktigt det här släppet från Pioneer med tanke på prisdifferentieringen, men dom vet nog kanske vad dom gör.. För att kunna sälja en mixer i klassen mellan 400an och 800an känns det som om priset hade behövt vara någolunda mittemellan också och inte så nära 800an som nu.. Menmen! Skulle nog köpa en 800a jag om jag fick välja