|
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Jasså? Va skoj. Du som lirar där eller? |
Var en kompis som körde där ikväll och han bjöd in mig att lira några låtar, så jag körde bland annat denna låten och den funkade mycket bra. Jag kommer garanterat köra den fler gånger.
___________________
-Treo-
art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav
|