Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > En liten remix till er
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Snakebyte
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Malmoe, Sweden
En liten remix till er

Tjena gott folk!

Tänkte svänga in om här och ge er en remix jag har gjort. Det är Lady Sovereign ft Missy Elliot - Love Me or Hate Me. <- OBS klicka där.

Ni kan både lyssna och ladda ner där.


Trevlig helg.


___________________
http://nyman.stabilt.se
http://www.myspace.com/andersnyman

Last edited by Snakebyte on Sep-15-2007 at 13:58

Old Post Sep-14-2007 15:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snakebyte
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Malmoe, Sweden

...och skulle min sajt gå ner, så finns den även på min myspace-sida :-D


___________________
http://nyman.stabilt.se
http://www.myspace.com/andersnyman

Old Post Sep-15-2007 13:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Åland/Kalmar

Trevligt. Inte omöjligt att man kan höra denna på harrys i kalmar ikväll


___________________
-Treo-

art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav

Old Post Sep-15-2007 17:19  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snakebyte
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Malmoe, Sweden

quote:
Originally posted by Treo
Trevligt. Inte omöjligt att man kan höra denna på harrys i kalmar ikväll


Jasså? Va skoj. Du som lirar där eller?


___________________
http://nyman.stabilt.se
http://www.myspace.com/andersnyman

Old Post Sep-15-2007 19:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA



Registered: Jan 2002
Location: Växjö

jävligt olik originalet iallafall


___________________

Old Post Sep-16-2007 00:32  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location: Åland/Kalmar

quote:
Originally posted by Snakebyte
Jasså? Va skoj. Du som lirar där eller?


Var en kompis som körde där ikväll och han bjöd in mig att lira några låtar, så jag körde bland annat denna låten och den funkade mycket bra. Jag kommer garanterat köra den fler gånger.


___________________
-Treo-

art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav

Old Post Sep-16-2007 01:18  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snakebyte
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Malmoe, Sweden

quote:
Originally posted by jofawe
jävligt olik originalet iallafall


Det kan man lugnt säga


___________________
http://nyman.stabilt.se
http://www.myspace.com/andersnyman

Old Post Sep-16-2007 16:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snakebyte
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Malmoe, Sweden

quote:
Originally posted by Treo
Var en kompis som körde där ikväll och han bjöd in mig att lira några låtar, så jag körde bland annat denna låten och den funkade mycket bra. Jag kommer garanterat köra den fler gånger.


Ah, skitskoj! Det är alltid lika roligt när det man gör uppskattas.


___________________
http://nyman.stabilt.se
http://www.myspace.com/andersnyman

Old Post Sep-16-2007 16:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Snakebyte Click here to Send Snakebyte a Private Message Visit Snakebyte's homepage! Add Snakebyte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2006
Location: Stockholm

Bra bas och härlig atmosfär. Jag gillar inte originalet men den här är skön!

Old Post Sep-16-2007 20:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > En liten remix till er
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcan anyone id this trance tune from 99 time? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGouryella - Ligaya [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:48.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!