Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > iemand nog naar everybody geweest?
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland
iemand nog naar everybody geweest?

Hoe was everybody kreeg nog een sms van een kennis door dat sander K en lee burridge gruwelijk goed aan het draaien waren b2b ..

helaas kon ik er toch niet bij zijn weer gemist gvd...
Jukx ben jij nog geweest?

naja anders maar wachten tot aankomende zaterdag want dan wordt het als het goed is uitgezonden op 538....


nu weer wachten tot de volgende editie...




dancevalley ....ik weet van nix


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Last edited by magrec on May-01-2002 at 09:21

Old Post May-01-2002 09:14  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

ja ik ben er dus geweest!!
maarre... ik vond de vorige editie in de Off Corso echt veeeeel beter. veeels te druk en erg slecht geregeld in die Hotel Arena: garderobe was echt heel erg kut! op een gegeven moment kon je pas je jas op laten hangen als iemand anders zn jas op had gehaald. dat duurde érg lang dus! ook aan het einde duurde het een eeuwigheid voordat je jas had.. verder was het feest ook ineens om 04.00 afgelopen terwijl het de vorige keer geloof ik tot 06.30 doorging ofzo. niemand in die hele tent die daar rekening mee had gehouden geloof ik..

nu het positieve gedeelte:
was vrij laat binnen dus heb maar een klein stukje van die Lee Burridge gezien, maar dat was erg gaaf!! hele vette breakbeats draaide hij op het einde.
Steve Lawler draaide vervolgens echt heel erg goed zeg!! hij begon met rustige percussie plaatjes om uit te monden in van die hele donkere progressive met zware en diepe basslijnen, heel erg gaaf!!
maarja, toen ging ineens het licht aan..

(achteraf vond ik dat eigenlijk helemaal niet zo erg want ik was echt zwaar naar de klote! )


___________________

Old Post May-02-2002 11:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > iemand nog naar everybody geweest?
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBeautiful trance track played by Airwave in Progrez Episode 31 (25 July 2007) [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJFK - "Whiplash" (Bad Habit Boys Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:34.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!