|
kzouwelwillen
Ja! ik wil (nee niet zo).
als het aan mij ligt ga ik (net als vorig jaar) naar Shockers en Mayday, maarja Qontact is ook iets dat je niet mag missen.
Daarnaast is het vanuit financieel technisch oogpunt niet echt haalbaar (als ik ga kan ik een tijdje niet eten ).
als jij wel gaat (wat ik wel verwacht) VEEEEEL plezier, en als je nog nooit geweest bent is het een aanrader om in ieder geval voor de zekerheid oordopjes mee te nemen (ze hebben in de Westfalenhallen geen geluidslimiet, en daar wordt gretig gebruik van gemaakt).
grtzz
|