Stel: je hebt nog maar 1 week te leven. Wat doe je (niet)?
Deze vraag kwam ineens in me op. Ik hoop er nooit mee geconfronteerd te worden (ook niet voor jullie natuurlijk), maar stel...
Ik zou gek worden denk ik, maar je leert wel goed na te denken wat je nog wilt. Nu is het zo van: komt nog wel eens ooit.
Nu ik er zo over nadenk, is het best moeilijk.
Ik zou dus een groot vliegtuig bestellen en met allemaal bekenden naar hawai ofzo vliegen, een groot feest geven met alle toppers uit de trance scene tot de zon weer op komt.... natuurlijk met de nodige chicks erbij
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
May-01-2002 11:28
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
ik zou, damn moeilijke vraag, wel leuke thread.
errug moeilijk, naar de maan willen gaan met een spaceshuttle, lijkt me cool en dan daar een vet phat feest geven met ferry, armin tiesto en ik
ltrz
___________________
I hate the global warming hoax
May-01-2002 11:35
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Ik zou iig een mooi revolvertje kopen en proberen alle figuren neer te schieten die mij in mijn leven geirriteerd hebben (extreem-rechtse jopies, moordenaars (LoL), verkrachters, junkies etc etc) en dan heb ik nog 4 dagen over waarin ik de hele dag alles eet wat ik wil geen gezeur meer over de deur-theorie van m'n vader enzo....en ik zou gewoon iedereen vertellen wat ze voor me betekenen en in de éénlaatste nacht een feestje geven met 1 uurtje Antiphus en 7 uur Paul van Dyk en 100 pillen, en in de laatste nacht de hele nacht sex met Antiphus (andreas) weeeeeee
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-01-2002 11:36
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Cosmic Guy en DJ_Siesta, war halen jullie ineens het geld vandaanvoor zulke feesten?
May-01-2002 11:48
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by Optimus
Cosmic Guy en DJ_Siesta, war halen jullie ineens het geld vandaanvoor zulke feesten?
lol, vroeg ik me ook al af ja, ik zou het niet weten wat ik zou gaan doen, een mooie begrafenis regelen ofzo
Cosmic Guy en DJ_Siesta, war halen jullie ineens het geld vandaanvoor zulke feesten
Je hebt toch van die instellingen ("je laatste wens") ofzo die dingen regelt??
We moeten misschien een onderscheid maken tussen 'al het mogelijke' en 'het reeele'. Mijn idee was in dat opzicht niet echt reeel...
Over mn reeele optie moet ik nog eff nadenken...
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
May-01-2002 12:35
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by Optimus
Cosmic Guy en DJ_Siesta, war halen jullie ineens het geld vandaanvoor zulke feesten?
je hebt immers niks te verliezen dus je gaat gewoon de bank overvallen orso, of ik breek ergens in, WTF
ltrz
___________________
I hate the global warming hoax
May-01-2002 12:37
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
OOOWWWWW
het mag ireeel!!!
kee dan!
wij schaffen ons even heel snel een mitsubishi lancer EVO 6 aan
hiermee gaan wij ons dus vermaken (overdag althans)
vervolgens struinen wij het gehele internet af opzoek naar een aantal GRUWELIJKE feesten (mogen best een stukkie uit mekaar liggen, we hebben immers een zeer vlot vervoersmiddel)
verder moek dan nog hard opzoek naar een girl die gek genoeg is om ....
..moei natuurlijk nie teveel tijd instoppen.. das ook zonde
natuurlijk DIRECT stoppen met leren en werken.. why waste such a short time aan zulke lange termijn projecten??
verder nog een beetje luitjes bezoeken om afscheid te nemen ofzo...
kweenie eigenlijk... ik plan dingen wat vaker in op de middellange termijn... zo kort van tevoren bezorgt alleen maar boel stress... nie mijn manier van leven... ...ben dus ook geen held in zulke dingetjes..ZELF feest regelen = teveel gedoe.
___________________
Progressive
Hard = goed
May-01-2002 13:04
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ff een miljoen lenen bij de bank. Dan met al me vrienden op vakantie naar een super vet relaxt eiland waar je de hele dag door elke vrouw kan neuken die je maar tegenkomt en waar drugs in grote getalen aanwezig is.
Zoiets zal het worden
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
May-01-2002 13:30
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
quote:
super vet relaxt eiland waar je de hele dag door elke vrouw kan neuken die je maar tegenkomt en waar drugs in grote getalen aanwezig is.
En waar kunnen we dat eiland vinden???
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
May-01-2002 13:42
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ff een miljoen lenen bij de bank. Dan met al me vrienden op vakantie naar een super vet relaxt eiland waar je de hele dag door elke vrouw kan neuken die je maar tegenkomt en waar drugs in grote getalen aanwezig is.
Zoiets zal het worden
sjees relaxt idee, hele dag neuken met wie je maar ziet
___________________
I hate the global warming hoax
May-01-2002 13:57
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
Location: Hammersmith Bugle
whehe
als ik nog 1 week te leven had zou ik niet van die rare threads gaan maken op tranceaddict.com