|
Day 2 of Kaos: Tiesto, Ferry Corsten, .........
Wat een avondje.........
Wat een line-up.........
Tiesto Ferry Corsten Cor Fijneman Misja Helsloot Astrid Ton TB
Tiesto begon al om 20:00 en was erg goed bezig, heerlijke knallers... het lukt hem op de een of andere manier bijna altijd wel om de zaal te laten ontploffen! Vond Cor Fijneman ook wel OK, iets makkelijker, niet helemaal mijn ding, dus naar Astrid in de kleine zaal. Die had ik eigenlijk nog nooit zo horen draaien, maar ze verraste me aardig, vooral Smokemachine vond ik erg goed (of draaide Ton T.B. die nou?!?!?)
Daarna het begin van Ferry Corsten geluisterd.... in 1 woord SUPER.... heerlijke prog trance zoals het bedoelt is! Misschien was de timing alleen niet helemaal ok... na het "carnaval-achtige" ;-) gebeuk van Cor, van die fijne gevoelige plaatjes draaien, ik had het idee dat niet iedereen dat kon waarderen, maar ik vond het weergaloos! Daarna neuriënd naar huis, 10 minuutjes lopen.... via de douche het bedje in.... WOOOOOOOOOOHOOOOOOO wat een avondje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn er nog meer TA'ers geweest?????????????
___________________

|