Recently Black Hole Recordings has gained the world wide rights of DJ UMEK'S techno banger called "Gatex". Being on Tiësto's playlist for months now he decided that the track needed a slammin' remix, and signed the track for his very own label "Magik Muzik". New mixes of the track from DJ Tiësto and DJ Montana are to be expected this summer. So stay tuned for the new mixes of this techno monster.
en als die dan geremixed moet worden dan toch zeker niet door tiesto en montana!!
Jun-27-2002 08:43
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
wel door tiesto dat is al bekend
Jun-27-2002 08:46
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by AlFerox
en als die dan geremixed moet worden dan toch zeker niet door tiesto en montana!!
wat sta je nu te zeveren! wacht eerst het resultaat af!
___________________
Sasha!
Jun-27-2002 08:46
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
Location: stalingrad
quote:
Originally posted by Partyhardy!
wat sta je nu te zeveren! wacht eerst het resultaat af!
NEE!!
ik wil een remix door DJ Jurgen en anders door José vs G-Spott!
of zitten die niet bij Black Hole?
Jun-27-2002 08:51
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by AlFerox
NEE!!
ik wil een remix door DJ Jurgen en anders door José vs G-Spott!
of zitten die niet bij Black Hole?
okay ik snap hem ik ben zelf eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat
___________________
Sasha!
Jun-27-2002 08:56
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by AlFerox
ik wil een remix door DJ Jurgen en anders door José vs G-Spott!
of zitten die niet bij Black Hole?
Je hebt gedeeltelijk gelijk!! DJ José zit vaak in the Black Hole van G-Spott!!
Met vriendelijke groet.
Jun-27-2002 08:58
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
Je hebt gedeeltelijk gelijk!! DJ José zit vaak in the Black Hole van G-Spott!!
Met vriendelijke groet. [/QUOTE]
LOL
Jun-29-2002 10:28
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
Location: Somewhere
Got this from Blackhole website
Umek's "Gatex" scheduled for release
Finally the remix project of DJ UMEK'S "Gatex" has been scheduled for release in the first weeks of September.
Initally the idea was only 2 mixes of Tiësto and Montana, but Black Hole has asked UMEK himself to do a remix of his own song and Oliver Lieb (DE) which is well known from his strong cross-over techno/trance sound under the name L.S.G. So the final mixes will be from DJ Tiësto, UMEK, Montana, Oliver Lieb, Le Blanc and the original take.
Originally posted by dj_spare
Got this from Blackhole website
Umek's "Gatex" scheduled for release
Finally the remix project of DJ UMEK'S "Gatex" has been scheduled for release in the first weeks of September.
Initally the idea was only 2 mixes of Tiësto and Montana, but Black Hole has asked UMEK himself to do a remix of his own song and Oliver Lieb (DE) which is well known from his strong cross-over techno/trance sound under the name L.S.G. So the final mixes will be from DJ Tiësto, UMEK, Montana, Oliver Lieb, Le Blanc and the original take.
6 mixes... triple vinyl pack or what?
Ik denk double.....3 op 1 + 3 op 1.....
Ik dnek dat ik alleen geinterreseert zal zijn in de remake van Umek himself...of ik hem koop weet ik niet...
___________________
Allemaal gelul!!
Aug-04-2002 13:27
Nook
electronic fantastic
Registered: May 2001
Location: Rotterdam
ik ben ook errug benieuwd naar de remix van umek zelf, lijkt me een onwijs vet nummertje worden.