ja, het was idd zeer druk maar heb toen ergens aan de zijkant, toch nog een redelijk rustig plekje kunnen vinden, dichtbij de boxen, dus dat was wel perfect. Het was wel een gezellige middag en je zag dat Tiësto het erg naar zijn zin had en we hadden het gelukkig droog gehouden daar in Eindhoven, daarna kwam de dj van de Danssalon volgens mij maar toen ben ik toch mooi naar huis gegaan Al met al dus wel lache alleen ze hadden hem beter op een groter plein neer kunnen zetten! Bij het stadhuis ofzo!
___________________

Sasha!
|