Hee, wat vinden jullie van Dj Jean?? Volgens mij heeft hij een of andere deal met id-t dat ie steeds mag blijven draaien op al die feesten, want niemand wil hem daar hebben volgens mij, en toch leert id-t er niet (zichtbaar) van.. Ik moet zeggen dat ik die man ronduit een ramp vind voor de mensen die voor de muziek en de sfeer naar zon feest gaan. Jean trekt alleen jonge meisjes en jongetjes aan die van top 40 muziek houden...ik zou zeggen: doe mij maar Judge Jules of Armin van Buuren als vaste gast op die feesten!! ( of tiesto natuurlijk, maar die komt er helemaal niet meer...)
May-02-2002 14:33
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
niet helemaal mee eens, hij kan echt wel goeie setjes draaien, met z'n tracklisting is over het algemeen niks mis, maar dat eindeloze gescratch van hem....
ID-T moet een contract met hem afsluiten dat hij af en toe op een feestje mag draaien en dan zonder scratchen, want ik vind het wel jammer dat Jean echt op ALLE ID-T feesten draait.... beetje verandering af en toe mag ook wel (alhoewel ik Johan Gielen altijd wel lekker vind draaien)
Klopt, hij heeft een 3-jarig contract bij ID&T daarom draait daar nog voor. Heeft Piet Bervoets zelf lachend bevestigd . Weet alleen niet wanneer dat contract zal aflopen....
Zoals Blik ook al zei, meetal draait ie best vette platen, als ik naar zn set van afgelopen TE luister heb ik zoiets van, goeie platen, maar dta gescratch van PPK was kut en het mixen van platen is ook nie echt perfect.
Ik zo ook liver Judge Jules of Armin als vaste ID&T DJ zien...
Gielen is eigenlijk ook zon vaste DJ en hem vind ik altijd wel flex draaien eigenlijk, op alle TE's vond ik hem 1 van de beste...
Ik heb em sinds sensation 2001 een btje vermeden, maar daar vond ik t ook best een lekker opwarmertje, alleen dat gescratch is idd gewoon verschrikkelijk. Hij ging op TE 2001 in utrecht zelfs rappen!! dat gaat te ver natuurlijk...maar hij draait we leuke platen, alleen allemaal bekende, met toch wel een hoog commercieel gehalte, en dat vind ik niet leuk, maar ieder zen ding natuurlijk. En over dat contract: ik hoop dat het snel afgelopen is.... Ik heb over Gielen ook niet te klagen, die draait wel lekker.
Last edited by DjSuez on May-02-2002 at 15:00
May-02-2002 14:55
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
Registered: Dec 2001
Jean mag best op feesten blijven draaien van mij alléén dan wel als eerste die mis ik toch altijd Fart Fart Fart
May-02-2002 15:29
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Re: Moet Jean op feesten blijven draaien??
quote:
Originally posted by DjSuez
ik zou zeggen: doe mij maar Judge Jules of Armin van Buuren als vaste gast op die feesten!! ( of tiesto natuurlijk, maar die komt er helemaal niet meer...)
uuh judge jules heeft ook vaak de neiging om zijn sets te verneuken hoor!
volgens mij als je the judge standaard zou laten draaien op een id&t feest zou hij naarmate de tijd vordert ook minder gaan draaien (maar das natuurlijk maar een opvatting van mij)
en dat jean scratched/fart() ja.. maar ik ken echt veel lui die dat gewoon UBER vet vonden.. helaas!
draaien kan die wel, iets miner geexperimenteer en hij zou van mij wel altijd mogen draai hoor (maar het liefst om het feest ofzo)..
laatste keer dat ik heb kunnen genieten van um was innercity 2000.
op TE was ut idd een beetje teveel van ut goeie.
als eerste draaien op een feest is volgens mij dus ook
een goed alternatief.
May-02-2002 16:55
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Wat denk je nou zelf????
Het antwoord is wat mij betreft een duidelijke NEE!
Greetz,
SnuggLe
May-02-2002 17:01
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Ik zie niet in waarom.
Veel mensen vinden jean nog steeds goed.
Ik zie niet in waarom hij nou niet meer op een feest zou mogen draaien alleen maar omdat ie scratcht. Ach ja
May-02-2002 17:22
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
tja, eindeloze discussie:P hij schrikt mij iig af hahah, zonder scatchen en zonder dat arrogante gedrag zou ie misschien best oke zijn, maja
ach..Jean is een hele goede DJ. Platenkeuze is hij heel strak en mixtechnish gezien kan hij er wat van. Dit heeft hij bewezen toen hij steeds voor dance department draaide. Helaas heeft hij het verkeerde attitude en verkloot de boel als hij voor publiek draait (meestal omdat hij teveel smirnoff drinkt )
persoonlijk heb ik liever dat ze gielen en judge jules NIET meer laten draaien op feesten, die gasten draaien veel te commercieel. ID-T moet meer buitenlands talent nemen, bijvoorbeeld Paul van Dyk of Matt Hardwick.