|
|
|
|
 |
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
|
|
|
meeste hiero kennen me niet, en ik post ook niet zo vaak, ben ik een n00b?
if so..
Name: Biohazard
Real name: Niels
Waarom op dit forum: ik kende deze site al van 1 jaar terrug, ben pas begonnen met posten
Music Style: Uplifting Trance met veel techno en heel veel progressive
Favo DJs: Tietso, AvB, PvD, dave Clarke, Lucien Foort & James Holden
Favo Track ATM: Chris Liebing - CLR 02 (Speedy J. Mix), Push - Tranzy State of Mind (Club Mix)
|
|
Mar-17-2002 20:33
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Tha Force
tranceaddict
Registered: Mar 2002
|
|
|
Egte naam: Mattijs
Waarom op dit forum?: Ik kom al een hele poos om trancEaddict ennuh kd8 laak me maar es aanmelden op et forum.
Music Style: Trance, Progressive, veel sorten trance maar vooral tog vaak uplifing! Soms ook HardHouse en heel af en toe Techno
Favo DJ's: Armin van Buuren, Tiësto, Judge Jules, Paul Oakenfold, Paul van Dyk en nog wel een aantal.
Favo Producers: RIVA, L-Vee (Airwave etc.), Signum, Armin van Buuren, Carlo Resoort, Svenson & Gielen, M.I.K.E (o.a. Push), Nick Warren & Jodt Wisternoff (Way Out West) en nog wel meer, maar om ze nou allemaal op te schrijven!
Favo Track ATM: Way Out West - Mind Circus (Gabriel & Dresden Mix), voor Top 5 check mn site of mn signature!
|
|
Mar-18-2002 06:50
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Mar-18-2002 10:37
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by Tha Force
Egte naam: Mattijs
Waarom op dit forum?: Ik kom al een hele poos om trancEaddict ennuh kd8 laak me maar es aanmelden op et forum.
Music Style: Trance, Progressive, veel sorten trance maar vooral tog vaak uplifing! Soms ook HardHouse en heel af en toe Techno
Favo DJ's: Armin van Buuren, Tiësto, Judge Jules, Paul Oakenfold, Paul van Dyk en nog wel een aantal.
Favo Producers: RIVA, L-Vee (Airwave etc.), Signum, Armin van Buuren, Carlo Resoort, Svenson & Gielen, M.I.K.E (o.a. Push), Nick Warren & Jodt Wisternoff (Way Out West) en nog wel meer, maar om ze nou allemaal op te schrijven!
Favo Track ATM: Way Out West - Mind Circus (Gabriel & Dresden Mix), voor Top 5 check mn site of mn signature! |
En hoeveel jaartjes ben jij dan?
|
Mar-18-2002 10:41
|
|
|
 |
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
Mar-18-2002 10:41
|
|
|
 |
 |
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001
|
|
|
omdat ik in zon 3 weken maar 6 posts heb gedaan (vakantie, druk, school, druk), ben ik gedregradeerd tot newbie...
naam: John (spreek uit als: djon, sjon, sjonnie, ofiets anders geheel naar keuze als et er maar enigszinds op lijkt)
leeftijd: 19
huisdieren: 1 hond en 2 vissen
waarom op dit forum: only godd knows
music style: trance? et gaat om et nummer niet om de muziekstijl, soort, artiest enzow
favo producers: marco v, bervoets&de goeij, ron hagen&pascal m/signum, cosmic gate, dj scot project (laatste 2 vooral om de remixen: en als die dj scot project remix van parla & pardoux - liberte echt is..dan ja dan umm..dat zou heel jammer zijn)
favo dj: marco v, piet bervoets en clive king deed ook wel goed zn best afgelopen zaterdag (meer dus een dj van et moment...was de eerste keer dattik em zag)
favo track atm: ben nie zo op de hoogte de laatste paar weken...
woody van eden - together (morph remix) is wel relax
en de blank & jones remix van de dierenwinkeljongens mag er ook wel zijn.

ta-forum-members midi site
|
|
Mar-18-2002 12:41
|
|
|
 |
 |
Marco Harleman
tranceaddict
Registered: Aug 2001
|
|
|
Echte Naam: Marco
Leeftijd: 24(11-10-1977)
Waarom dit forum: Voor de vragen, voor de gein, voor de muziek, en nog honderd andere redenen.
Music Style: trance, club, hardhouse niet echt, soms techno
Favo Dj: Tiësto, Armin van Buren, Erick E, Jean, Roog, Judge Jules, Marco V, en vele anderen
Favo live set atm: Tiesto @ DD, Marco V @ IC
|
|
Mar-18-2002 12:45
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:59.
Forum Rules: