Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Wat vinden jullie van de Jump rage?
Wat vinden jullie van Jump?
You do not have permission to vote on this poll.
Alles geven! 5 6.94%
Valt te pruimen maar niet m'n ding. 11 15.28%
Marginale rommel. 54 75.00%
Nog nooit gehoord. 2 2.78%
Total: 72 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kodama
tranceaddict

Registered: Mar 2007
Wat vinden jullie van de Jump rage?

Jawel, ik moet met schaamte rapporteren dat ik net terug ben van "JUMP" (orginele naam), een jumpfuif in Aarschot.
Toen ik aankwam trok ik m'n ogen al open. Ik was bijna de oudste van heel de keet en ik ben maar 22. Mischien da er op de 500 man er 50 man even oud of ouder als mij was.
Iedereen stond daar maar als een boom te wezen want niemand danste ofzo. Een deel man vanvoor jumpte waardoor er onmiddelijk een cirkel werd gevormd en iedereen er naar stond te kijken. Er stond ne jong van mischien 10 jaar te jumpen in die cirkel. Der waren kerels die hennige Bruce Lee moves aan het doen waren want die zwaaide hun benen zo hoog als m'n schouders.

De muziek was bij momenten toch marginaal. Ofwel van die "anthem" liedjes met een melodie van een oud liedje van vroeger ofwel van die liedjes waar ze vanalle onzin liggen te verkopen over sex of drugs.

Jump is al een hele rage, op de lagere school jumpen ze zelfs.
Er zijn overal op het internet jump filmkes, gefilmd op vanalle locaties.
Ze geven zelfs jumplessen op TV Limburg en er zijn reportages over op de VRT.

Wat vinden jullie van de muziek en de rage?

Old Post May-05-2007 02:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Kodama Click here to Send Kodama a Private Message Add Kodama to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Aarschot , stadsfeestzaal Niet voor niets de belangrijkste stad van de marginale driehoek .

Soit, 8-9 jaar geleden bezocht ik er ook wel eens een jump parties , gelukkig stond dat toen nog niet synoniem voor onnozele bewegingen.

Old Post May-05-2007 05:24  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Jump in zijn geheel is inferieur op alle gebieden, das wat ik denk...

Old Post May-05-2007 09:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

ik vind die rage afschuwelijk

zelf ben ik der gelukkig nog niet mee in contact gekomen. Kben al zo'n twee jaar niet meer naar een fuif geweest, en ik heb het dus ook nog niet meegemaakt dat ne hele zaal / tent staat te jumpen. Wel al gehoord via mijn zus dat het hier in de omstreken wel veel van dat is op fuiven

Old Post May-05-2007 10:33  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

let the voting do its job

Old Post May-05-2007 10:40  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Al die marginalen zouden ze wa lappen moeten geven gewoon omwille van 't feit dat ze marginaal zijn.

Old Post May-05-2007 10:41  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

Net zoals bij r'n'b valt het basisidee wel mee, het is de mentaliteit errond die mij stoort.

Old Post May-05-2007 11:24  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by TOR
Net zoals bij r'n'b valt het basisidee wel mee, het is de mentaliteit errond die mij stoort.

Vergeet wel niet dat ze constant bestaande nummers samplen om aan hun nieuwe melodietjes te komen... Iets wat in andere genres toch minder het geval is.

Lijkt me geen goed basisidee

Old Post May-05-2007 11:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

En de productiekwaliteit lijkt precies met opzet zo slecht mogelijk te zijn

Old Post May-05-2007 11:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
El Shorty
Junior tranceaddict

Registered: Sep 2006

Doet me zo denken aan de hardcore/gabber rage jaren geleden. Even marginaal en het zijn net hetzelfde soort mensen....Tot daar mijn vooroordeel. Maar als je in de praktijk kijkt zijn het idd allemaal snotters (kinders) die er naar luisteren, marginale bewegingen op staan te doen (hebben ze eigenlijk zelf wel door hoe belachelijk het niet is?). het ergste van hun mentaliteit is nog dat ze denken dat ze het centrum van alles zijn. Op 19 yrs illusion zag je er staan jumpen op een markus schulz en armin van buuren set Ik stond toen ook serieus te kijken, samen met veel anderen, maar bij mij was het van verbazing bij zoveel idiotie: jumpen op trance... Erger was het bij een (zoveelste) retro party hier in de buurt: stonden ze te jumpen op dance en zelfs techno... Mijn idee ervan is nu wel gevormd.

Ergste is dat ze er in de media zo'n kak van maken: straks denkt de brave huisvader dat alle jongeren zo doen. Bon, mij zullen ze er niet mee kunnen associeren.

Old Post May-05-2007 11:45  Belgium
Click Here to See the Profile for El Shorty Click here to Send El Shorty a Private Message Add El Shorty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Ik zou de gabbers nu wel niet gaan vergelijken met jumpers. Gabbers hadden nog iets, jumpers zijn een flauw afkooksel ervan.

quote:
Ergste is dat ze er in de media zo'n kak van maken: straks denkt de brave huisvader dat alle jongeren zo doen. Bon, mij zullen ze er niet mee kunnen associeren.

Dit is nog het ergste, toen mijn pa die reportage zag vroeg hij spontaan of ik daar ook aan meedoe.

Old Post May-05-2007 11:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

quote:
Originally posted by Devilex
Dit is nog het ergste, toen mijn pa die reportage zag vroeg hij spontaan of ik daar ook aan meedoe.

kinda funny tho

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post May-05-2007 14:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Wat vinden jullie van de Jump rage?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOpery Trance [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTelepopmusik - "Love Can Damage Your Health" (Laid Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:38.

Forum Rules: