hoorde gister in het 2e uur van Q-dance een nr met een sample van Madonna's Frozen erdoor, weet iemand hoe dit nr heet?
May-02-2002 19:47
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Weet niet... maar dinsdag zag k in Amsterdam een paar indianen dat nummer op een panfluit/flute spelen ! Klonk wel geinig.
Sorry dat je aan deze informatie niks hebt
May-02-2002 20:07
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Apoptosis
Weet niet... maar dinsdag zag k in Amsterdam een paar indianen dat nummer op een panfluit/flute spelen ! Klonk wel geinig.
[/onzin thread aan/] Zet er een beat achter en klaar is kees. [/onzin thread uit]
Wat is dat toch? Opeens worden allemaal Madonna en Michael Jackson nummers opnieuw uitgebracht met een beat eronder.
Gaan de producers dat wij de nummers nooit in de originele versie hebben kunnen horen? (Frozen is uit 96 btw..)
May-04-2002 16:19
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
viel mij ook al op, vet veel van die madonna samples zie je de laatste tijd en je hebt nog wat van die tunes met van die oudere samples erdoor, de inspiratie is bij sommige producers blijkbaar op
May-04-2002 19:33
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Had toch iets te maken met dat na zoveel jaar de rechten op een song vervallen/goedkoper worden/vrij verkoopbaar worden? Was iig bij Like A Prayer en Thriller wel zo volgens mij.