Moby in de Ahoy
Wow das wel retevet zegh....waarschijnlijk met Tiesto dus 
Zorg dat je zaterdag 25 mei vroeg opstaat, want dan begint al om 10 uur de kaartverkoop voor het concert van Moby in Ahoy', Rotterdam.
Dat concert is pas op 6 november, maar je kunt er maar beter vroeg bij zijn voordat het is uitverkocht!
Momenteel doet Moby wereldwijd promotie voor de release van "18", zijn nieuwe album, waarvan je de eerste single "We Are All Made Of Stars" al kent. Als zijn vorige cd "Play" de soundtrack van de zomer van 2000 was, dan wordt "18" dat zeker voor deze zomer.
- Moby + support act (DJ Tïesto ?)
- Ahoy', Rotterdam
- Woensdag 6 november 2002
- Entree: 29,- / 28,- / 26,- / 24,- Euro, excl. servicekosten.
- Aanvang: 20.00 uur
Kaartverkoop begint zaterdag 25 mei a.s. om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300.1250 (Euro 0,45 p.m), www.ticketservice.nl, de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal.
Bron: www.mojo.nl
___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
|