Registered: Dec 2001
Feyenoord KAMPIOENEN :D
Ja, in navolging dan maar van het Ajakkes forum.. Tis immers nog maar 2 n8jes slapen.. Ik heb er wel een goed gevoel over.. Ik denk wel dat ze kunnen winnen, zeker na al die liters bier die die Dortmund spelers hebben gezopen van het weekend Maar ja we zullen wel zien.. Ik ga in ieder geval lekker thuis kijken, kon geen kaartjes meer krijgen voor de FINALE,, uitgeloot Maar ja, gewoon Radio Rijnmond vol aan, om toch maar dat btje sfeer te creeeren hiero thuis Als ze winnen nog ff naar de stad toe, en dan lekker feesten..
me heeft zin in woensdag!!
May-06-2002 13:57
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
whaha leuke thread (Y)
waar blijft die van PSV??
k hoop idd ook wel dat feijenoord win....
ben dan wel voor ajax....maar ach ja als er een nederlandse ploeg tegen een duitse moet...dan ben k wel voor de nederlandse...
k ga hier ergens in de kroeg kijken.....en als ze winnen feest k wel gwoon mee
quote:
Originally posted by Yarnie
whaha leuke thread (Y)
waar blijft die van PSV??
k hoop idd ook wel dat feijenoord win....
ben dan wel voor ajax....maar ach ja als er een nederlandse ploeg tegen een duitse moet...dan ben k wel voor de nederlandse...
k ga hier ergens in de kroeg kijken.....en als ze winnen feest k wel gwoon mee
Positieve instelling Yarnie.. Persoonlijk ben ik in Europees verband ook altijd voor de Nederlandse club, of dat nou PSV, Ajaks of Roda is.. (tenzij het sparta is, maar die halen dat lekker toch niet )
Registered: Sep 2001
Ik hoop ook echwel dat die club uit feyenoord wint, dat is alleen maar beter voor het Nederlandse voetbal en zo laten we meteen zien dat het nog niet eens zo slecht gaat met het Nederlandse voetbal als je het gaat vergelijken met andere landen. Iedereen zit wel zo van dat de Nederlandse topclubs zo dramatisch spelen, maar volgens mij is het in andere landen dus echt niet veel beter op het moment Dus we maken volgend jaar misschien nog wel kans op een finaleplaats in de Champions League
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
May-07-2002 17:12
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Ben al jaren Feyenoordfan dus hoop ook dat ze winnen.
Ma het blijven Duitsers waar ze tegen moeten he en die lui hebben altijd geluk.
Zal morgen ook waarschijnlijk met mn vrienden gaan kijken. Sowiezo met 24 vrienden (Grolsch )
May-07-2002 17:27
arrows
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
Heb gehoord dat ze binnen afsluiten met containers. Ik ga waarschijnlijk kijken op Stadhuisplein ( tot 03.00 open) kijken , met mijn balla's. Verdomme, krijg nu al de kriebels
De huldiging gaat in ieder geval niet door, door de moord op Pim.
May-07-2002 17:35
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
ben ajax fan maar als een nederlandse ploeg moet spelen tegen europese tegenstander ben ik uiteraard voor de nederlandse. maar als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat feijenoord denk niet veel kans maakt tegen dortmund want het blijven duitsers
May-07-2002 18:49
Jappio
.
Registered: Dec 2001