Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sensation White 5/7 2008
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003
Sensation White 5/7 2008

Hej alla glada - ni som fortfarande någon gång springer inom och tittar hur saker och ting står till på forumet.

Jag är personligen sjukt sugen på att åka ner till Sensation White i Amsterdam 5/7, utan att det släppts någon lina över huvud taget.

Hur många är det som är på G ner? Glöm inte biljettsläppet på Lördag i såna fall

http://www.sensation-white.com
http://www.sensation.nl

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Old Post Mar-27-2008 11:17  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Blir nog Ibiza eller Global Gathering för min del

www.laszlo.se

Old Post Mar-27-2008 14:47 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
Blir nog Ibiza eller Global Gathering för min del

Är nog i landet för första gången när GKGG är iår, så det lockar här oxå!
Har du räknat på vad det skulle kunna kosta med biljett + resor? Är lat

Old Post Mar-28-2008 11:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Jeremy H
Är nog i landet för första gången när GKGG är iår, så det lockar här oxå!
Har du räknat på vad det skulle kunna kosta med biljett + resor? Är lat

Förra året vill jag minnas att hela kalaset gick på runt 7- kanske 8000 spänn och då kan jag inte riktigt påstå att jag snålade med dricka och mat inne på festivalområdet (det är ju inga U-landspriser där inne precis). Då räknar jag med flyg, inträdesbiljett och boende 3 nätter i Stratford) och allt annat som hör därtill. Vad som var förvånansvärt dyrt var tågbiljetterna, de har skamligare priser än SJ. Tågresan t/r London-Stratford upon avon kostade mer än flygbiljetterna om jag inte minns helt fel.

Enligt hemsidan släpper de linan idag, jag antar att det är Pete Tong som kommer att offentliggöra de största namnen på Essential Selection ikväll...

www.laszlo.se

Old Post Mar-28-2008 13:13 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
Förra året vill jag minnas att hela kalaset gick på runt 7- kanske 8000 spänn och då kan jag inte riktigt påstå att jag snålade med dricka och mat inne på festivalområdet (det är ju inga U-landspriser där inne precis). Då räknar jag med flyg, inträdesbiljett och boende 3 nätter i Stratford) och allt annat som hör därtill. Vad som var förvånansvärt dyrt var tågbiljetterna, de har skamligare priser än SJ. Tågresan t/r London-Stratford upon avon kostade mer än flygbiljetterna om jag inte minns helt fel.

Enligt hemsidan släpper de linan idag, jag antar att det är Pete Tong som kommer att offentliggöra de största namnen på Essential Selection ikväll...

Oh shit. Misstänkte att det skulle vara dyrt, men det där kändes lite i överkant.. Man vill ju inte behöva snåla när man är på "semester".
Kanske får bli Dance Valley eller nåt annat billigare istället.. Ska bli intressant att se linan dock!

Old Post Mar-28-2008 13:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjAviander
Simply Addicted

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Jeremy H
Oh shit. Misstänkte att det skulle vara dyrt, men det där kändes lite i överkant.. Man vill ju inte behöva snåla när man är på "semester".
Kanske får bli Dance Valley eller nåt annat billigare istället.. Ska bli intressant att se linan dock!

Man skola icke snåla på semester! Det 12:e budordet!

Jag har precis, efter idoget klickande och uppdaterande, i cirkus 45 minuter fått tag i tre biljetter till Sensation White i alla fall. Kan eventuellt hända att jag måste sälja en av dem, men i övrigt så blir det i alla fall av i år!

Får ta och spana lite på Global Gathering också, jag skulle vara grymt sugen faktiskt! Men som sagt, jag måste hålla med Jeremy, 7-8 lök lät lite i extremaste laget! Får ju passa på att köpa Taxfree-spriten istället Lasse!

EDIT: Linan till GG såg för övrigt LÖJLIGT fet ut...

Sig shmig, who reads these stupid things anyway?

Last edited by DjAviander on Mar-29-2008 at 10:57

Old Post Mar-29-2008 10:52  Sweden
Click Here to See the Profile for DjAviander Click here to Send DjAviander a Private Message Add DjAviander to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Oakey79
tranceaddict in training

Registered: Apr 2008
GKGG

Kul att ni snackar om Global Gathering. Är så himla sugen på att dra dit men har svårt att hitta någon att åka med. Line-upen är ju hyfsat fet om man säger så. :-)

Old Post Apr-10-2008 22:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Oakey79 Click here to Send Oakey79 a Private Message Add Oakey79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
patrick_bateman
tranceaddict in training

Registered: Oct 2007

Hmmm. Var på sensation förra året. Fick tyvärr köpa dyra biljetter på e-bay men jag tycker hela grejen inte blev så farligt dyrt ändå. 1500 för biljetter, 1500 för hotell och 1500 för flyg. Sen gick det ju självklart en hel del pengar därnere men inte brände jag 7-8000 inte.

I år så kommer det dock gå på mindre. Fick tag på biljetter när dem släpptes och en polare som ska följa med kommer fixa tokbilligt boende på lyxhotell då han jobbar inom en stor hotellkedja. :-)

Men men, ser fram som fan emot att gå på detta igen. Så otroligt grym upplevelse och att sen gå på krogen i Sverige ter ju sig som totalt värdelöst!

Old Post Apr-12-2008 08:46  Sweden
Click Here to See the Profile for patrick_bateman Click here to Send patrick_bateman a Private Message Add patrick_bateman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sensation White 5/7 2008
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID please [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackReysankhan - "Shi Do Khan" (2 Players Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:59.

Forum Rules: