|
SP
Ik heb mun besluit denk ik toch wel gemaakt.
Al ben ik nog steeds niet zeker, maar toch wel bijna.
Ze hebben hele goede mensen in de partij die opkomen voor de gewone man. Ze zijn eerlijk en dat kan van weinig kamerleden worden gezegd.
Van mij mochten sommige ideeen dan wel iets rechtser, maar toch ben ik het met bijna alles eens.
Andere opties voor mij:
LPF heb ik geen vertrouwen in. Al vindt ik een hoop ideeen goed, maar dat was Fortuyn en zonder hem heb ik er geen vertrouwen in
LN is alleen groot geworden door Pim Fortuyn en daarna zijn er enkele mensen blijven hangen, maar is een partij zonder uitgesproken mening.
wil zich rechts voor doen komen, maar blijft met zeer zwakke standpunten achter.
VVD, daarmee ben ik het op een hoop punten eens. Ze zitten voor mij op de juiste manier aan de rechtse kant, niet te, niet te weinig.
Probleem voor mij is dat ze te veel voor de rijke, welvarende burger opkomen. Ik ben wat dat betreft socialer.
Daarbij komt nog eens dat ik ANTI Joritsma ben. Dat vindt ik zo'n vreselijk kutwijf. Alles privatiseren waarmee ze alles verkwantselt en dan ook nog eens haar eigen bedrijf (of van haar kind/man) subsidie geven.